shaman Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Witam. Po zmianie dysz z Ph 700 do Ph 87 i tak nie zaskoczył. Myślę że gaźnik może być jakoś uszkodzony-ale nie wiem jak. Moto pali na starym gaźniku ale po regulacji i tak słabo pracuje. :sad:Niestety powodem jest fatalny stan silnika.Jedyne co mi pozostało to remont albo kupno drugiego silnika.Sam nie wiem :banghead:Aby temat przydał się innym posiadacza tego zacnego sprzętu proszę o informacje gdzie można nabyć dysze do tego gaźnika bo zauważyłem że to nie łatwe. Pozdrawiam i dziękuje wszystkim za pomoc ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Jak ty chcesz zrobić z tym porządek ? Co regulowałeś i jak ? Co z poziomem paliwa ? Co z zaworami ? Co z kompresją ? Co to znaczy słabo pracuje ? Nie dostaniesz informacji z tyloma niewiadomymi, ty skupiasz się na gaźnikach a może być, że gniazda zaworów są wypalone albo korba widziała lepsze dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shaman Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 (edytowane) Jak chcę zrobić z tym porządek??? Kupić nowy silnik\ rozebrać ten i wszystko powymieniać\ może kupie nowe\inne moto...Kolego ShinigamiChodzi o to że ten motocykl jest dobity.Trochę przy zakupie liczyłem na więcej(ale i czego było oczekiwać za 1500zł) i oczywiście nie zostałem o tym przez nikogo uprzedzony(czytaj sprzedawca ;) ) ale po dłuższym kontakcie i obserwacji moto wiem to na pewno-i potwierdza to jego praca a raczej koniec.Silnik ma liczne ślady "druciarstwa" i mechanicznego niedbalstwa...Olśnienie po czasie ale tak się rodzą podstawy doświadczenia :cool: Nie będę dalej już przytaczał co jest na pewno uszkodzone a co nie itd..nie ma sensuDalej bez gruntownego remontu się nie obejdzie ... zastanawiam się tylko czy starocia zostawić na później a teraz kupić coś innego póki mam grosz i bawić się w sezonie bo przecież o to chodzi :wink: czy zacząć naprawiać a koszt remontu drogi.. Coś wymyśle :biggrin: Dzięki za pomoc wszystkim... Edytowane 14 Marca 2013 przez shaman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Z uwagi, że nie wiemy co konkretnie jest tam zadrutowane to sam musisz ustalić co z tym robisz. Jak chcesz się uczyć no to masz materiał. Jak chcesz jeździć to szukaj innej maszyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shaman Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Dokładnie.Materiał zostaje :) i szukam drugiej maszyny. Trochę się na oglądałem i nie mało czytam - jak kupie to i tak chyba XR / L .Podobają mi się te sprzęty pod wieloma względami. Wpadłem jak śliwka w kompot :buttrock: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psuja1978 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Cześć. Mam taką Hondę. Głównym winowajcą jest najprawdopodobnie zaworek iglicowy. Wymień to zacznie dostawać bene a przy regulacji mieszanki nie grzeb, przynajmniej w jednym zestawie gaźników. Poza tym Motorek jest kochany. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.