Gość Lefthandy Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Panie i Panowie,Taki mój kumpel chce sobie skustomizować sprzęta. Ma Yamahę Rider 1900 i cholernie chce ją przerobić tylko nie wie jak.Natomiast ja wiem, że raczej coś w stylu: chrom-frędzel-aerograf + nakrętki z czaszkami. Żadne tam rusty-ratt czy inne takie. Znacie jakiś taki warsztat? Kasa to nie problem. Jak go olśni, to zapłaci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 OCC :laugh: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamGYM Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Henio to nie jest na pewno. http://redhotchilicustoms.com/ Cytuj Adam Sylwanowiczhttp://www.gymkhanap...am/miszcz-adam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Panie i Panowie,Taki mój kumpel chce sobie skustomizować sprzęta. Ma Yamahę Rider 1900 i cholernie chce ją przerobić tylko nie wie jak.Natomiast ja wiem, że raczej coś w stylu: chrom-frędzel-aerograf + nakrętki z czaszkami. Żadne tam rusty-ratt czy inne takie. A jaki problem ?Rozbieramy, oddajemy do aerografisty, jest kilku dobrych, dokladamy fredzlownie i inne duperele i gotowe.Tylko ze Riderek to juz w sumei taki czopkowaty jest i szkoda go kaszanic na fredzlowoz, no ale .... kumpel placi sie robi :icon_mrgreen: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 (edytowane) OCC :laugh: No, mniej więcej tego typu festyn: drogo, błyszcząco i na bogato, w sensie, że ma być widać włożoną kasę. A jaki problem ?Rozbieramy, oddajemy do aerografisty, jest kilku dobrych, dokladamy fredzlownie i inne duperele i gotowe.Tylko ze Riderek to juz w sumei taki czopkowaty jest i szkoda go kaszanic na fredzlowoz, no ale .... kumpel placi sie robi :icon_mrgreen: Rider to taki "fauteiks" YAMAHy Edytowane 28 Stycznia 2013 przez Lefthandy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Visuz Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 (edytowane) Może prościej będzie jak sobie wyciąg z konta przyklei na baku albo w innym widocznym miejscu. :) Edytowane 28 Stycznia 2013 przez Visuz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Jeśli dystans do Bydzi mu nie przeszkadza to się podejmiemy chętnie tego zadania. Nie pierwszy, nie ostatni. Jakąś bazę akcesoriów i dodatków mamy na miejscu, reszta do ogarnięcia. Nie pierwszy, nie ostatni taki sprzęt do zrobienia. VZR`y goniące się na ćwierć mili, Roadlinery, VTXy i inne cuda. Pisz na PW jak się zdedycujesz, rzucę jakiś kontakt. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 jak ma być drogo i olśniewająco, to ten Pan tak potrafi: http://www.thcustom.eu/index.php?module=articles&id=2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Nie sztuka jest zrobic drogo i wydac na sprzeta 100 tysiecy zeta ...Katalog customingu i jazda ...Aerograf za 15-20 tysi to nie problem, felga z tylu 200 + kapec + chrom + przerobka wahacz kolejne 2 dychy i tak mozna mnozyc koszta a sprzet pozostanie w sumie ten sam Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Nie sztuka jest zrobic drogo i wydac na sprzeta 100 tysiecy zeta ...Katalog customingu i jazda ...Aerograf za 15-20 tysi to nie problem, felga z tylu 200 + kapec + chrom + przerobka wahacz kolejne 2 dychy i tak mozna mnozyc koszta a sprzet pozostanie w sumie ten sam no jak ten sam, jak z areografem, chromem i szeroką felgą. Co za różnica czy felge kupiłeś z katalogu czy ktoś ją zaprojektował i wyciął specjalnie dla Ciebie, chodzi o to żeby Ci się podobało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Ze ciagle to bedzie Rider 1900 ot wszystko.No ale najwazniejsze za ma sie podobac wlascicielowiMoze nawet sobie przod zrobic 5 metrow wysuniety, jego sprawa.Chodzi o fakt ze zmieniajac elementy rozne w motocyklu nie zrobimy z Ridera nic wiecej jak tylko ... ridera custom wydumka za 100 tysi :biggrin: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 (edytowane) Chodzi też o to, żeby mógł ten sprzęt potem jakby co, sprzedać bez większych problemów jakiemuś posiadaczowi małego fiuta.Także musi to być zrobione raczej z dbałością o detal i dlatego ma być widoczna wsadzona kasa.Majkel, te mega gustowne nalepki imitujące przestrzeliny, które miałeś na swoim sprzęcie, z miejsca obniżają jego wartość o 30%.Więc raczej nie skorzystam z twoich rad. 15-20 tysi za aerograf to chyba tylko ty byś zapłacił. Tyle to Wilhelm Sasnal bierze za swoje obrazy. Qurim, daj mi swój namiar na priva. Podeślę kontakt i najwyżej pogadacie sobie. Ja tam mu odradziłem jakieś większe cięcie tego sprzęta i zarekomendowałem właśnie skoncentrowanie się na jakichś akcesoriach, np. pierwsze co się rzuca w oczy w tym sprzęcie to chu*owy wydech, według mnie na "dzień dobry" kwalifikujący się do wymiany. I z tego co widziałem są dosyć fajne wydechy dedykowane i jest w czym wybierać. Edytowane 30 Stycznia 2013 przez Lefthandy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Majkel, te mega gustowne nalepki imitujące przestrzeliny, które miałeś na swoim sprzęcie, z miejsca obniżają jego wartość o 30%.Więc raczej nie skorzystam z twoich rad. Jak piszesz mialem i sprzedałem go za calkiem niezla kase w Polsce ...Na tyle niezla ze w UK kupilem za to Wildka A sa tez wykonane malunki w aerografie tez imitujace dziury po strzelaniu i jakies tam niby urywanie baku ...Płomienie i czaszki tez mozna namalowac lub ... kupic naklejki.Tylko ze za to placi sie kilka tysiecy a naklejki kosztowaly 10 zeta :icon_mrgreen: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Majkel nie ma fajnych aerografów. Są tylko takie, które komuś mogą się podobać. 15-20 tysięcy to ostre przegięcie i nikt przy zdrowych zmysłach za to tyle nie zapłaci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Dobry fachowiec sporo skasuje za aero. Mnie krzyknął 7k zł za pomalowanie Electry w 2 kolory + szparunek tak jak w oryginale. Za jakiś wymyślny obrazek pewnie by pękło kilkanaście klocków. już bym wolał sam szprajem w czarny mat wszystko machnąć a tą kasę wpakować w mechanikę. Wyznaję zasadę "Chrome won`t get You home". Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.