tomjag Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Wysyłka do Polski jest za około 90 PLN. Link: http://www.ebay.pl/i...=item3f213136d8 Ochu**li z tą ceną! Z przesyłką wyjdzie ponad 4 i pół stówki!! Będę jeździł bez, albo może uda się coś na rynku wtórnym znaleźć. Cytuj ホンダが一番ですhttp://www.otowakacj...owy-20-id635935 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BubuPN Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Innego nie znalazłem. Nie znam niemieckiego określenia na zadupek :) Cytuj MOTOGEN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monogar Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Hejkum,Drogość widzę, drogość... http://www.ebay.de/itm/Honda-XBR500-XBR-500-PC15-Soziusabdeckung-Seat-Sozius-Sitz-Abdeckung-Verkleidung-/271145706824?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3f218b2548&_uhb=1#ht_500wt_1203 http://www.ebay.de/itm/Sitzbank-Abdeckung-als-Einzel-Sitz-mono-seat-covseat-Sitz-Honda-XBR-500-10-TT-/181068624227?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2a2887f163&_uhb=1#ht_3787wt_924 http://www.ebay.de/itm/Honda-XBR-GB-500-XBR500-GB500-S-PC15-Einzel-Sitz-bank-abdeckung-seat-cover-/280552783548?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item41523fbebc&_uhb=1#ht_600wt_952 http://www.ebay.de/itm/Sitzbankabdeckung-Seat-Cover-Honda-XBR500-XBR-500-Neuteil-New-Part-Blue-Blau-/251149817354?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3a79b2160a&_uhb=1#ht_500wt_969 Mnie kiedyś udało się kupić na Allegro za (nie pamiętam dokładnie) nie więcej niż 50 złotych. Ostatnimi czasy, dostęp do nawet takich części, jak tu wspomniany zadupek, zdecydowanie poprawił się. Można czasami na Allegro trafić na części nadwoziowe do iXBeeRki. Pozdravy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BubuPN Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Mam nadzieję, że uda mi się kupić egzemplarz z zadupkiem :) Jutro dzwonię do Gorzowa WLKP. czy się sprzedała czy nie. Jeżeli nie, to pewnie w weekend pojadę obejrzeć. Jeszcze w Gnieźnie jest ładna sztuka. Cytuj MOTOGEN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monogar Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Hejkum,Wedle fotek, obydwie wyglądają smakowicie. Za "gorzowską" iXBeeRką przemawia mały przebieg (przynajmniej deklarowany) i szprychowe koła, które są domeną ostatnich roczników. Według niektórych, to taki, klasyczny smaczek. Natomiast cena jest, niestety wyższa. Sztuka "gnieźnieńska" posiada większy przebieg i turla się na comstarach (które też mają swoich zwolenników), ale za to cena jest przystępniejsza.Motocykl z Gniezna ma zadeklarowaną moc 27 KM. Z opisu, niestety nie wiadomo, jaką moc posiada iXBeeRka z Gorzowa.Ze zdjęć wynika, że prawdopodobnie Honda z Gniezna miała już malowany zbiornik paliwa. Świadczy o tym logo "Honda" na bokach baku. Oryginalnie powinno być takie, jakie posiada motocykl z Gorzowa. Również naklejki informacyjne przy wlewie paliwa świadczą o oryginalności lakierowania. Takie, jak na "gorzowskiej" iXBeeRce. Pozdravy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BubuPN Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 (edytowane) To chyba na odwrót :) Gnieźnieńska ma szprychy, a gorzowska ma comstary :) Ale dzięki, że zwróciłeś uwagę. W sumie ta z Gniezna jest niby idealną sztuką, ale wiadomo jaka jest opinia o Gnieźnie. To którą lepiej jechać obejrzeć? Tą droższą szprychową z oryginalnymi nalepami itp. czy na comstarach? Gość od tej na comstarach ma mega parcie żeby ją sprzedać. Dzisiaj do niego dzwoniłem i cały czas jest dostępna, ale mówił, że wczoraj ktoś dzwonił, dzisiaj ktoś był, ale mieli jakiś problem z lawetą... taka standardowa gadka. Edytowane 30 Stycznia 2013 przez BubuPN Cytuj MOTOGEN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomjag Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 No własnie! Bo już myślałem, że o innych motocyklach mowa.Swego czasu poleciłem Ci (Bubu PN) niemiecka stronę mobile.de, abyś tam zaglądną za XBR-kami. Oglądając ją jakieś 3 tygodnie temu wybór był naprawdę duży. W chwili obecnej rzeczywiście nic tam nie ma w przystępnej cenie. Wyjazd i rejestracja tak naprawdę to dodatkowy 1000 PLN, więc przy tych cenach to się nie opłaca nic kupować. trzeba czekać na jakąś okazję. Cytuj ホンダが一番ですhttp://www.otowakacj...owy-20-id635935 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BubuPN Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Szczerze mówiąc nie chce mi się jeździć zagramanicę i szukać, a potem jeszcze się bawić w przeglądy, tłumaczenia dokumentów i inne cuda. Cytuj MOTOGEN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monogar Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Hejkum,No, może trochę sie zakręciłem z tymi iXBeeRkami. Tyyyyyllleee ich jest :-) W końcu wiecie, o co chodzi :-) Tu i teraz można opierać sie tylko na fotkach. Aby podjąć jakąś wiążącą decyzję, trzeba zobaczyć i posłuchać, dotknąć. Trzeba też wiedzieć, jaką kwotę można i chce się poświęcić na motocykl. Faktem jest, że "Gniezno" może budzić pewne wątpliwości i zaświecają się lampki ostrzegawcze. Ale, ostatecznie trudno przesądzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BubuPN Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Wiadomo. Jest coś, na co powinienem zwrócić szczególną uwagę w przypadku XBR? Cytuj MOTOGEN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monogar Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Jeżeli użytkownik zaniedbywał kontroli stanu oleju lub kontrolował poziom w sposób nieprawidłowy, to najczęściej uszkodzeniu ulegało środkowe łożyskowanie wałka rozrządu. Łożyskowanie to zrealizowane jest ślizgowo. Zdarzają się także sztuki, które w wyniku ewidentnego przegrzania silnika, cierpią na pęknięcia głowicy. Najczęściej pęknięcie przebiega pomiędzy jednym z gniazd wydechowych, aż do otworu gwintowanego świecy zapłonowej. Bądź zatem wyczulony na wycieki oleju w okolicy świecy zapłonowej, jak i niepokojące hałasy dobiegające z okolic głowicy. Resztę raczej ogarniesz okiem i uchem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BubuPN Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Rozmawiałem właśnie z ziomkiem, który ma serwis motocyklowy i można dostać nowe, oryginalne głowice za 2800 PLN :o Cytuj MOTOGEN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monogar Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Hejkum,Owszem, można kupić wszystkie części oryginalne. Tyle, że taki sam jedynie silnik poskładany z oryginalnych części, generuje wydatek rzędu 10 tys. złotych. Moc do 27 KM ograniczana jest w iXBeeRce m.in. wałkiem rozrządu. Koszt takiego wałka w serwisie Hondy, to koszt rzędu 1 tys. złotych. Niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BubuPN Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 (edytowane) Ale gdzieś czytałem, że po 1988 roku ograniczali zwężką, a nie wałkiem. EDIT: No, to jest zonk. Ogłoszenie z Gniezna wisi z datą 5 stycznia, zadzwoniłem dziś do gościa, a ten mi powiedział, że sprzedał ten motocykl już w zeszłym roku. Pozostaje ta na comstarach. Edytowane 31 Stycznia 2013 przez BubuPN Cytuj MOTOGEN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monogar Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Ale gdzieś czytałem, że po 1988 roku ograniczali zwężką, a nie wałkiem. Hejkum,Poniekąd masz rację. Zastosowałem tu skrót myślowy. XBRki były produkowane w latach 1985 - 88. Faktycznie, część rocznika '87 oraz rocznik '88 posiadało szprychowe koła i dławione były za pomocą kryzy pomiędzy gaźnikiem a głowicą. Lecz niezmiernie trudno jest określać moc XBRki sugerując się cechami takimi, jak rocznik lub cechy zewnętrzne motocykla. Część egzemplarzy z kołami comstar, posiada podany rok produkcji np. 1991, choć defacto produkcja zakończyła się w roku 1988. Skąd zatem można mieć pewność. że motocykl posiadający szprychowane koła pochodzi z rocznika '87 lub '88. Przecież któryś z poprzednich wlaścicieli zauroczony bardziej klasycznymi kołami, mógł zmianić je w starszym rocznikowo motocyklu. Numer silnika określa m.in. wersję mocy. Ale po tylu latach od daty produkcji, wałek rozrządu mógł zostać wymieniony na egzemplarz o większym wzniosie krzywek zaworowych, mimo, że numer silnika określa niższą jego moc. Aby mieć więc pewność, co do mocy silnika, najwłaściwszym sposobem jest określić właśnie wielkość wzniosu krzywek. Nie znając przeszłości danego motocykla, jest to właściwie metoda dająca 100 %-ową pewność, co do mocy. Wiąże się to jednak z demontażem pokrywy zaworowej. Najstarsze egzemplarze Hondy XBR mają już 28 lat. Przez ten czas mógł przejść niejedną zmianę dokonaną przez niekiedy niejednego właściciela.W pewien sposób los dokonał za Ciebie wyboru, bo wahając się pomiędzy "gorzowem" a "gnieznem", proponuje Tobie tylko jeden z tych dwóch motocykli lub nakłaniając Cię do dalszego poszukiwania. Pozdravy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.