art Opublikowano 2 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2004 Taki mam maly problem z moja MZ(etz150) jak porzdnie rozgrzeje silnik (tak 30min ostrej jazdy 90-110km/h) to zaczyna mii przerywac, pojezdze spokojniej odstawie na 10 min i wszystko wraca do normy zdarza to sie rzadko bo rzadko jezdze tak ostro. Ale czasami przeszkadza. Co to moze byc moj gaznik jest troche wylatany no ale nie wiem. pytanie raczej teoretyczne bo to mi niebardzo przeszkadza no ale kto pyta nie blondzi. :lol: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 2 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2004 ZapomniaBem: nie wiem czy to zbieg okolicznosci ale dzieje sie tak szczegolnie gdy jest wilgotne powietrze :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2004 u mnie było podobnie w etce - winne były... bezpieczniki!nie łączyły! podgiąłem blaszki i jest OKNie wiem czy to samo jest u Ciebie, może mój przypadek jest odosobniony, ale prawdziwy...Daj znać jak dojdziesz co to było. ______________Wszystko miałem podobnie jak TY - jak moto zimne było okjak pojeździłem - mozna było się wściec!Szukalem wszędzie - a bezpieczniki wyszły przypadkiem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 3 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2004 a na jakiej swiecy zaplonowej jezdzisz art? i jak sie ma kabelek zaplonowy? bo tutaj upatrywalbym przyczyne przerywan... ja testowalem duzo swiec i najlepiej jezdzila na NGK B8HS lub wersja platynowa (za 43 zeta, ale sie oplaca) NGK B8HVX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 3 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2004 nie chciał bym cie martwic no ale jak mi tak robiła tylko niezaleznie od wilgotnosci powietrza to okazało sie ze jest duzy prug w cylindze a na zamkach pierscieni zajebiscie duzy luz. Na poczadku tez myslałem ze to gaznik ze na wyszych obrotach zaczyna mu brakowac paliwa. oby ten moj przypadek nie sprawdził sie u ciebi. Mój przypadek jest równierz prawdziwy, aha na poczadku tez stawiałem na zapłon i gaznik. w gazniku wymieniłem wszysciutko łacznie z przepustnica i nic nie pomogło w zapłonie równiez wszystko wymieniłem przerywacz, przewod wysokiego napiecia, swiece miałem tez NGK i to nic nie dało. Teraz mam silnik na dotarciu wiec niemoge sprawdzic jazdy na wyszych obrotach przez dłuszy czas no ale po szlifie odczułem róznice poprawy bo to mi sie działo nawet przez tłusza jazde 4-4,5 tys obrotach i jak teraz po szlifie jechałem z ta przedkoscia obrotowa to silnik nawet nie stekna. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 3 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2004 Mam nadzieje |e twój przypadek si nie sprawdzi u mnie M@lpa (bo moto ma 1,5tys. km po szlifie. Teraz pedze do garazu i za 2-3 godzinki napisze wszystko dokladniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 3 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2004 Właśnie wróciłem z garazu. Dzisiaj zajmowałem się moją pompą hamulcową. Postępowałem zgodnie z instrukcją ze strony www.etz251r.prv.pl :-) No i wszyściutko działa pięknie(zobaczymay jak długo)!!! Jestem dumny z siebie jak nigdy wczesniej:-). Wracając do sprawy przerywania moje pomysły są takie:- zmienić świecę (narazie na nędznego izolatora jak dojde do kasy to NGK)- zmienić przewód wysokiego napięcia (bo mam jakiś dziwny samochodowy można zobaczyć na: www.etz150.webpark.pl)- zmniejszyć przerwę na przerywaczu bo jak włącze światła to przerywa bardziej- sprawdzić filtr powietrza (chociaż kto wie ???)- zrobić coś z akumulatorem bo ładowanie ma 14.4V a jak zgasze moto to ma 9V- wypić piwo:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Kozik Opublikowano 3 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2004 Hej W 250 mialem takie objawy i okazalo sie ze jeden z plywakow sie oberwal. Blokowal otwieranie zaworu i jak dalem wysokie obroty (wiecej paliwa do cylindra) to zaczynalo brakowac ....Wiesz co masz dobre pomysly w czym szukac przyczyny ale na 1 ogieni wystawil bym gaznik, regulacja poziomu paliwa i skladu mieszanki. Sprawdz tez droznosc przewodu paliwowego i filtrow paliwa. Tego w odstojniku i w baku. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 4 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2004 moja etka rowniez przerywa jak podkrece gazu tzn strzela w gaznik wymienilem juz caly ulklad zaplonowy swiece cewke kabel wysokiego napiecia impulsator i modul zaplonowy regulacja gaznika i dalej nic jesli zapali to przerywa strzelajac w gaznik juz mi brak pomyslow moze cos z gaznikiem ale nie mam 2 na podmianke :D chyba bede zmuszony oddac do mechanika bo juz wiece nic nie wymysle :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.