_Monter_ Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 I ja mówię, że Quaker State to baaardzo dobry olej...z tymże teraz nazywa sie Midland bo QS wykupił shell chyba i leją w swoje ścierwo. Organoleptycznie porównywałem silniki po QS i np. castrolem.Nadal używam Midlanda w silnikach...jest znakomity. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 Sąsiad ma starą, bezwypadkową Mazdę 626 1.8 benzynę w gazie, ponad 350 koła na szafie, stoi od kilku lat na dworze, grama rdzy, pali od strzała, nawet na gazie, fotel od kierowcy jedynie trochę przetarty... To dopiero było auto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spili Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 A te zawory sie nie pozacieraja jak je tak wyczysci? :) STP to firma amerykańska.A jak wiemy Amerykanie to bardzo ciekawy narodek, który potrafi do sądu pozywac o to że "kawa była gorąca a on się nie spodziewał" :) Tak więc gdyby po użyciu STP zacierały sie wtryski... to firmy STP już by z nami nie było bo zbankrutowaliby za odszkodowania :) Z powodzeniem go stosuje od lat. I do diesla i do benzyny (włączając w to moją Hondzinkę :) Cytuj http://www.paneuropean-klub.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpotas Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 :) STP to firma amerykańska.A jak wiemy Amerykanie to bardzo ciekawy narodek, który potrafi do sądu pozywac o to że "kawa była gorąca a on się nie spodziewał" :) Z powodzeniem go stosuje od lat. I do diesla i do benzyny (włączając w to moją Hondzinkę :)W sumie to zadna gwancja bo jak wiadomo ten sam towar moze sie roznic jakoscia w zaleznosci od rynku. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Nie ma sensu wlewanie jakichs cudownych preparatów kiedy już usterka wystąpiła.To sie przyda mniej więcej w takim stopniu jak umarłemu kadzidło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spili Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Uroki demokracji i kapitalizmu :)Każdy wlewa co chce albo i nic nie wlewa :)I każdy swoje wie najlepiej ;)Wolnoć Tomku ;) Cytuj http://www.paneuropean-klub.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 (edytowane) znajomy handlarz aut sciaganych z raichu , jak sciagnie jakiegos takiego dieselka co kuleje , to zalewa wlsanie STP i jeszcze nie byla takiego ktoremu by nie pomoglo :D , inny kolega dolewa regularnie do swojego passata 1.9 - 115 hp i nic sie nie dzieje ( dolewa doraznie) przelot 400 tys , ja tez ostatnio zalalem stp doraznie i nic sie nie dzialo . dobre paliwo orlen verva albo z BP ultimate ma te same walsciwosci co STP - czysci wtryski. co do mixolu czy oleju 2t , na forum pezota jest spory temat o tym , niby jakies tam testy robili ze poprawia smarnosc paliwa , czysci wtyski - ja bym tego nie zalal do swojego 2.0 Hdi 136 hp , pytalem kilku fachowcow od diesli i radzili tylko lac dobre paliwo. 1.6 od PSA ma klopoty ze smarowaniem , czesto zapycha sie smok olej w misce 2.0 fordowskie TDCi maja problemy z luszczaca sie pompa paliwa ktora zapycha wtryski oraz elektronika - komputer regularnie gubi kody wtryskiwaczow i silnik pracuje jak traktor. Ojca bmw 525d tez mialo klopoty z paleniem , tylko ze w ogole nie palilo - jak wyciagnal smok paliwa z baku to byla jedna wielka galareta na dnie. Edytowane 25 Grudnia 2012 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Ojca bmw 525d tez mialo klopoty z paleniem , tylko ze w ogole nie palilo - jak wyciagnal smok paliwa z baku to byla jedna wielka galareta na dnie. A to dopiero jest gówno prze duże "G". Nawet mam kumpla, któremu pękł słynny blok silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 A to dopiero jest gówno prze duże "G". Nawet mam kumpla, któremu pękł słynny blok silnika. akurat te silnik i 3.0d to niemal silnik idealny , 3.0d dostalo wiele nagrod za silnik i nadal mimo wieku silnik jest wrecz doskonaly. Moze myslisz z TDS bo tam faktycznie byly problemy z glowicami... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Mówiłem o 2.5, 3.0 wiem, że jest zajebisty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 to to samo tylko mniejszy :D Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 to to samo tylko mniejszy :D Ta, pękające bloki też są takie same? Nawet Dominik może potwierdzić, że to gówno w ch*j. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 moze mial pecha albo kupil "okazje" z allegro za pol ceny rynkowej, bo to sa prawie te same silniki 2.5 ma krotszy skok tloka niz 3.0 , a ja pierwszo slysze zeby te silniki sie psuly . Koledze kiedys rozkraczyl sie slynny niezniszczalny silnik Audi/ VW TDI 1.9 - silnik zmielilo w srodku i to nie z winy rozrzadu - wiec to tez wielkie gowno przez duze G bo sie popsul - jakis wadliwy egzemplarz zawsze sie gdzies trafi... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Ta, pękające bloki też są takie same? Nawet Dominik może potwierdzić, że to gówno w ch*j. Mylisz się 525d to nie 525TDS, to są 2 różne silniki. 525d jest już na CR. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.