qurim Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Nadeszła moja kolej na renowację WSK. Model M06-L 1960, bordowa. Przy okazji zapodam kilka fotek z początkowego etapu. Motocykl to wrak zajeżdżony na śmierć i sporo przy nim roboty. Nawet uychwyty silnika trzeba przeszczepić z dawcy. Macie ktoś jakieś części do takiego modelu? Potrzebowałbym przede wszystkim zbiornik paliwa mocowany na centralną śrubę oraz podnóżki pasażera. Pomyślę co jeszcze potrzebne będzie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Robisz na oryginał bez kompromisów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Ano, oryginał za wyjątkiem nadmiaru chromów. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goguś Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Czekamy na fotki,najlepiej dodawaj w miarę rozwoju renowacji sprzętu ;) Ps Mi się marzy SHL 175-m 11. Miałem kiedyś i kurcze,mam sentyment... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Ano, oryginał za wyjątkiem nadmiaru chromów.Qurim szkoda psuć wsk'i nadmiarem chromów , jeśli dobrze rozumiem to zdanie . Z autopsji powiem Ci ze żałuję właśnie tego nadmiaru chromów , mimo że są zrobione bardzo dobrze i kupę kasy na to poszło (tylko , że to było parę latek temu , człowiek młody trochę inaczej myślał). Teraz gdybym robił , dał bym koła tak jak były oryg bez chromów , w ogóle weteran powinien być odrestaurowany wdł oryginału bez dwóch zdań :) , jeśli szparuny np. były malowane , no to trudno trzeba malować . goguś kupuj shl-e puki tanie , najlepiej kompletną do remontu z kwitem (lub nie , ale z kwitem później lżej) a wyremontujesz jak będziesz kiedyś tam miał czas . Zanim się obejrzysz cena pójdzie w kosmos , widać co się z wsk-ami już dzieje . Jakieś 2 tyg temu wyklepali moją wiechę na 2500pln a to zwykła B3 z ostatnich lat prod ... http://allegro.pl/wsk-125-m06-b3-oryginal-z-wojska-bcm-i2808811518.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Ano, SHL wkrótce pójdą w cenę. Ostatnio zauważyłem zainteresowanie większe SHL-kami, czyli wkrótce pójdą ceny boi muszą, takie prawa rynku. I jak z tymi częściami? Ma ktoś coś? Narazie jedna fota, taki oto wrak. Pasowanie blach wstępne. Kolory różne bo mam dawcę. Z dwóch muszę zrobić dwie, ale przy pierwszej łatwiej bo większy wybór zdrowych elementów. https://lh5.googleusercontent.com/-rtfmoLv6HwM/UMzwvFoABhI/AAAAAAAAFm8/p2AyTzoI4tY/s800/Zdj%25C4%2599cie0201.jpg Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannex Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 (edytowane) Mam blachy do M06 L z 1960 roku. Pisz co trzeba bo muszę je przywieźć. Jednak w rachubę wchodzi tylko wymiana na silnikowe od SHL. Bak na śrubę centralną mam na 100% ale czy jesteś na 100 % pewny że ma taki być? Moja druga M06 l, używana do jazdy ma bak na mocowanie jak nowsze ale uchwyt do śruby na ramie także. Edytowane 16 Grudnia 2012 przez jannex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Potrzebuję m.in. zbiornik mocowany centralną śrubą i podnóżki kierowcy. Dobrze się składa bo mam trochę klamotów do SHL. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannex Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Bak mam, podnóżki kierowcy zobaczę bo może mam ale do spawania. Uzbrój się w cierpliwość bo przywiozę dopiero po świętach. Do tego czasu również namyśl się co jeszcze trzeba bo do mamy i skarbnicy mam 340 km a bywam tam nieczęsto. Mi trzeba wsio do S32 a szczególnie głowica, pokrywa magneta, części sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Jutro dam znać co dokładnie jeszcze. Podnóżki mogą być do spawania, byle mocowanie było oryginalne czyli z "ząbkami" przylegającymi do ramy. W tej co robię jeden był z płaskownika zwykłego i ząbków brak, a na ramie ząbki zdeptane na gładko, tylko rysy zostały. Sporo walczyłem pilniczkiem żeby je wyciągnąć od nowa. Faktycznie, daleko masz do tej skarbnicy. Czy może to jest gdzieś na północ od opolszczyzny? Ja zamieszkuję na Kujawach. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannex Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Graty mam na opolszczyźnie, a mieszkam w kujawsko- pomorskim. Podnóżki mają ząbki na 100 %. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Oka. Zgarnij ten zbiornik i podnóżki ze sobą jak tam będziesz. Potem ugadamy temat. zdr. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannex Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Niestety, zbiornik jest na obejmę pod spodem. a podnóżki wyparowały....Jesteś pewny, że ma być na centralną śrubę? Mam dwie M06 - L i obie mają bak na obejmę. Jedna z 1960 a druga z 1961 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Tak, na śrubę. Rama nie ma zaczepów do zbiornika innego typu. Nie ma haczyka z przodu pod zaczep ani miejsca na taśmę tak jak WFM, za to ma otwór pod centralną śrubę. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.