żółwik1991 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Witam. jestem posiadaczem kx250 2t z 2001roku;d motor bardzo zadbany, ladnie sie wkreca,latwo pali,ale gdy sie rozgrzeje to zaczyna szumic sprzeglo! i jak juz zaczyna szumic to wystarczy ze nacisne troche sprzeglo i przestaje. moze wie ktos co to moze byc? z gory dzikuje;d ja mysle ze to moze przez olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Raczej tuleja na której jest osadzone albo łożysko skrzyni biegów za sprzęgłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółwik1991 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 hymm.mozliwe;/ a moze to byc przez to ze sprzegło dość wyoko bierze i jest koniec tarcz.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Musiałyby być bardzo mocno zjeżdżone, aż do żywego. Nie robiłbym sobie nadziei. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yukit2die4 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 witam posiadam kx250 z 2001r mam z nim problem. odpala z kopa lecz jak sie tylko rozgrzeje to gaśnie lub wkreca sie na b.wysokie obroty wrecz wyje tak jak by silnik chciał wyskoczyc z ramy dostaje dziwnych wibracji i gasnie, nie wiem co to moze być -pomóżcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Z najprostszych rzeczy to do głowy przychodzi mi, ze masz zbyt dużą dawkę benzyny i na ciepło jest tego dość żeby silnik wszedł na obroty. Masz gaźnik do regulacji od zera (iglica na środek, śrubka składu mieszanki na fabryczną ilość obrotów (nie wiem ile, zazwyczaj to 2 do 2,5) i śrubka jałowych obrotów tak wkręcona żeby tylko lekko podpierała przepustnicę. Jeśli nie pomoże to szukaj lewego powietrza i czyść gaźnik a jak dalej nic to będziemy myśleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yukit2die4 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 gaźnik czyszczony i ustawiany 2 krotnie, motoplad przewiniety tak że iskra jest na pewno, szukam teraz lewego powietrza, bo guma pomiedzy gaźnikiem a cylindrem jest mocno sparciała, jesli jeszcze to nie to to zmienie uszczelke pod głowica,wieczna inwestycja ale kocham ten motocykl :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Króciec ale też uszczelniacz pod stojanem. Uszczelka pod głowicą sprawiłaby, że ciągnąłby chłodziwo sadzając przy tym dużo białego dymu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 (edytowane) witam posiadam kx250 z 2001r mam z nim problem. odpala z kopa lecz jak sie tylko rozgrzeje to gaśnie lub wkreca sie na b.wysokie obroty wrecz wyje tak jak by silnik chciał wyskoczyc z ramy dostaje dziwnych wibracji i gasnie, nie wiem co to moze być -pomóżcieWygląda jak by brakowało paliwa. Typowe dla 2T jest właśnie to że przy braku paliwa najpierw wskakuje na wysokie obroty a pozniej gaśnie.W momencie kiedy Ci zgaśnie wykręć swiece i zobacz czy jest sucha czy mokra. Edytowane 9 Lutego 2013 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.