Tomek_W Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 ostatnio w moim gsx-rze 750 1989 pojawił się problem z odpaleniem silnika.Próbowałem go odpalić przy niskiej temperaturze powietrza ale żaden cylinder nawet nie załapał, po chwili świece były zalane, moto stoi 4 dzień nie odpalone. 1 myśl, przeczyścić świece, ale oczywiście nie posiadam odpowiedniego klucza, próbowałem dopasować rozmiar ale bez rezultatów stąd moje pytanie Jaki rozmiar klucza powinienem kupić?Co może być przyczyna nie chęci odpalenia silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 o ile pamiętam to klucz 18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 To nie musza być same świece, ogólnie pewnie wilgoć, więc przejrzyj cały układ zapłonowy, cewki, kable WN, fajki ipd. Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 (edytowane) Skoro nie wykręciłeś świec, to skąd wiesz że sa one zalane? po czym to stwierdziłeś?Opcje są dwie: Albo nie podaje Ci paliwa układ paliwowy dlatego nie chce Ci załapać, albo nie ma iskry na żadnym cylindrze.Weź jakiś spray typu plak lub jakis perfum dziewczyny i psiknij do gaźników lub filtr powietrza i dopiero sprobuj odpalać.Jak załapie to znaczy że nie dochodziło paliwo i trzeba wrzucić gaźniki na serwis i mycie ewentualnie nie drożny przewód bak->gaźniki Edytowane 17 Listopada 2012 przez Lidkus Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_W Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 wnioskuje to po zapachu benzyny z tłumika i strzale w niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Wyłącz ssanie, naładuj aku, dobre aku to podstawa, odkręć manetke do końca i ładuj plak do gaźników puść manetkę i kręć. Jeżeli będzie kręcił jak oszalały to zapali i będzie żył, jeżeli nie odpali po kilku próbach, świece do wykręcenia i przeglądu. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 plak nie jest rewelacyjnym rozwiązaniem - kichnie w gaźnik i airbox wysadzi :). Wymiana świec powinna pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_W Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 plak nie jest rewelacyjnym rozwiązaniem - kichnie w gaźnik i airbox wysadzi :). Wymiana świec powinna pomóc też tak myślę, w poniedziałek kupię klucz do świec i załatwię sprawę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Dlatego napisałem, że airbox ma ściągnąć bo jak inaczej psikniesz w każdy gaźnik oddzielnie :) ? Zawsze mi to skutkowało jak nie za 1 to za 3 razem odpalił sprzęt. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.