Olsen Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Producent zaleca z tyłu 140/70-14, ale interesujący mnie model dostępny jest jedynie w rozmiarze 140/60-14. Czy te 10 mm (wg importera realnie 7 mm) może jakoś wpłynąć na jazdę? Niby tylko centymetr, ale aż centymetr. Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Jeśli zapakujesz to do kibla to nie zrobi Ci specjalnej różnicy, tym bardziej, ze pozostajesz przy poprzedniej szerokości. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Jeśli zapakujesz to do kibla to nie zrobi Ci specjalnej różnicy, tym bardziej, ze pozostajesz przy poprzedniej szerokości.No, tak właśnie myślę, że szerokość bardziej rzutuje na składanie się w winkle itp., z drugiej jednak strony wysokość = amortyzacja (vide rower: w kolarce na niziutkich i cieniutkich oponach masz generalnie gorszą amortyzację niż w góralu). Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Dość ekstremalny przykład przytoczyłeś.Jednakże w kolarzówce cienka opona ma inną rolę...niskie opory toczenia gdzie góralem po asfalcie trzeba się napedałować gdy kolarka się toczy.Nie sądzę abyś stracił na "komforcie". Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 No i założyłem z tyłu 140/60-14 zamiast 140/70-14. Na Burgmanii piszą, że mogą być przekłamania prędkościomierza i bardziej odczuwalne wszelkie nierówności. Cholera wie. Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Zależy czy prędkość i odczyt jest z przedniego koła czy też z tylnego ale odczuwanie to już chyba trochę siła sugestii aniżeli faktycznie spadek amortyzacji.Pojeździsz to napiszesz swoje odczucia. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Producent zaleca z tyłu 140/70-14, ale interesujący mnie model dostępny jest jedynie w rozmiarze 140/60-14. Czy te 10 mm (wg importera realnie 7 mm) może jakoś wpłynąć na jazdę? Niby tylko centymetr, ale aż centymetr.To nie jest róznica w mm. Druga wartość w rozmiarze opony to stosunek w % wzgledem szerokości nominalnej. Czyli opona jest niższa, bądź wyższa o 10% z szerokości a nie o 10mm. Czyli w tym wypadku o 14mm. Nie wiem skąd ta informacja o 7mm... Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.