Skocz do zawartości

xs650


rubik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z TX, to chyba było tak, że w pierwszym roku coś szwankowało ze smarowaniem. Poprawili, ale opinia poszła. Produkowali jeszcze chwilę i wycofali się. Tyle jest fajnych motocykli, które chciało by się mieć. Nie mam ciśnienia na tx. Będzie to, co znaję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, WD40. Do tego wata Never Dull i pasta G3. Trochę zabawy i moto będzie jak nowe.

 

Podobno drobne kropki rdzy z chromu dobrze usuwa pazłotko od czekolady. Czyli w sumie folia ameliniowa. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kilku miłych rozmowach przy motocyklu z kolegami, którzy lubią i znają się na motocyklach, doszedłem do wniosku, że rozbieram swoją maszynę. Tylko piaskowanie i lakierowanie ramy zabezpieczy ją skutecznie. pozostałe części zostaną wymienione (jeśli będzie taka potrzeba), wyczyszczone i zabezpieczone przed korozją. Jak najmniej nowego.

 

I tu pojawia się następny problem. Brak czasu i miejsca na taką opreację. W związku z tym:

 

Zlecę rozebranie i złożenie motocykla. Chętnych zapraszam na PW. Konieczna rekomendacja i podpisanie umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

i praca ruszyła. Motocykl rozebrany, rama w malowaniu..., a ja mam następne pytania.

Czy jest możliwość wyeliminowania akumulatora z instalacji? Motocykl i tak będzie odpalany z kopa...

Niestety mój egzęplaż ma lane koła (1980). Chciałbym je wymienić na szprychowe. Poczytałem trochę, ale niewiele rozómiem. Może ktoś wie z którego rocznika koła będą pasowały do mojego?

http://www.xs650.com/forum/showthread.php?t=17

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy jest możliwość wyeliminowania akumulatora z instalacji? Motocykl i tak będzie odpalany z kopa...

 

Przecież ten model ma zapłon akumulatorowy, a sposób odpalania (tylko kopniak) nie umożliwia w tym systemie pozbycia się baterii. Chyba,że przebudujesz silnik na zapłon iskrownikowy, ale moim zdaniem to zupełnie absurdalny pomysł. Ale jak ktoś bardzo chce i ma pieniądze to może próbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aku nie możesz się pozbyć, ale rozumiem że jest elementem który przeszkadza w projekcie. W tej sytuacji możesz jednak go zminimalizować. Jeśli nie będziesz używał rozrusznika duże aku nie jest potrzebne, można wrzucić mniejsze które łatwiej ukryć.

 

Z kołami jest podstawowa różnica jakie mają hamulce. Jeśli szprychowane nie różnią się rodzaje hamulca to powinno być w miarę łatwo. Rodzaj hamulca czyli bęben vs. tarcza.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...