Skocz do zawartości

Yamaha DT 125 nie kręci się powyżej 9,5


Stigy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zdjęcie jest przykładowe i chodziło o kształt/budowę pierścieni, nie po za tym. Pierścienie meteora możesz schować do szuflady, bo nas interesuje to co jest w silniku i jest potencjalnym problemem. Fotografia od góry niewiele zmienia, bo słabo widać przekrój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwarantuję że przekrój jest płaski. Wrzuciłem te foty bo to są pierścienie identyczne jak wossnera. No ale ok. Muszę zdjąć cyla i zobaczyć jak to tam wygląda. Biorę się do roboty.

 

Cylinder zdjęty. Sama powierzchnia cylindra jest w dobrym stanie. Zdjąłem jednak pierścienie i okazało się że są założone oznaczeniami w dół. Są identyczne jak te których zdjęcia wstawiłem. Symetryczne. Z tej tabeli: http://www.mar-mot.pl/index.php?tPath=110_106_136 to ta pierwsza pozycja (prostokątny). Nie wiem więc czy to że są założone w drugą stronę ma znaczenie. (może powinienem założyć osobny temat co do tego). Ponadto mam zdjęcia tłoka. Są na nim rysy (co wstępnie mnie zdziwiło) Jednak należy pamiętać że to łok kryty teflonem i nie są to jakieś wielkie wyrwy tylko starta powłoka teflonowa.

Zdjęcia:

 

http://imageshack.us/gal.php?id=qpak3c_dy8_iyabPmd3W06g

 

Co o tym myślicie ? Co robić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...