Shinigami Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Zdjęcie jest przykładowe i chodziło o kształt/budowę pierścieni, nie po za tym. Pierścienie meteora możesz schować do szuflady, bo nas interesuje to co jest w silniku i jest potencjalnym problemem. Fotografia od góry niewiele zmienia, bo słabo widać przekrój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stigy Opublikowano 7 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Gwarantuję że przekrój jest płaski. Wrzuciłem te foty bo to są pierścienie identyczne jak wossnera. No ale ok. Muszę zdjąć cyla i zobaczyć jak to tam wygląda. Biorę się do roboty. Cylinder zdjęty. Sama powierzchnia cylindra jest w dobrym stanie. Zdjąłem jednak pierścienie i okazało się że są założone oznaczeniami w dół. Są identyczne jak te których zdjęcia wstawiłem. Symetryczne. Z tej tabeli: http://www.mar-mot.pl/index.php?tPath=110_106_136 to ta pierwsza pozycja (prostokątny). Nie wiem więc czy to że są założone w drugą stronę ma znaczenie. (może powinienem założyć osobny temat co do tego). Ponadto mam zdjęcia tłoka. Są na nim rysy (co wstępnie mnie zdziwiło) Jednak należy pamiętać że to łok kryty teflonem i nie są to jakieś wielkie wyrwy tylko starta powłoka teflonowa.Zdjęcia: http://imageshack.us/gal.php?id=qpak3c_dy8_iyabPmd3W06g Co o tym myślicie ? Co robić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.