Kleszcz Opublikowano 28 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2004 Sprzedałem swojego simaka i miotam się jak porąbany zeby kupić jakąś niezłą DT80LC2 zar. na motorower. Dzwoniłem do wielu ogłoszeń i znalazłem. Jest to DT z roku 92 zielono czarna po tuningu na 125 firmy malossi, zarejestrowana na motorower. W tej chwili jest w serwisie (zakładają nowy cylinder, bo wyskoczył pierścionek) ale za 2 tyg. będzie dostępna, sprawa mi sie mało uśmiecha bo DT jest z Pułtuska a ja mieszkam w Legnicy czyli kawał drogi, co do transportu bym sie dogadał, facet chce 4000 zł + ew transport. Gość mówi ze ma super kopa i idzie max 110km/h, a teraz moje pytania: Czy warto kupować 80 przerobioną na 125? Co myślicie o takim tuningu? Może znacie kogoś kto chce sprzedać DT80 zar. na motorower? ponizej fotka, miał wysłać lepsze ale jeszcze nie doszły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 28 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2004 Z tego co sie orientuje to nie ma kitów do Dt 80 powiększających do 125ccm. Max jaki widziałem to 115. W sumie masz motocykl o bardzo dobrych osiągach zarejstrowany na motorower - to jest super sparawa. Tuning natomianst ma też negatywna strone w postaci zmiejszonej trwałości elemntów silnika. Przy zwiększonej pojemności korbowód bedzie bardzo dostawał. Ale jeżeli jest w dobrym stanie technicznym to ja bym sie nie zastanawiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 29 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2004 No skoro servisowany to dobrze zrobiony, ale jak się sypnie powiecmy tłok to będą problemy :? A i jaka cena za to?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 29 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2004 Napisałem ze 4 tys. + ew. transport Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 29 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2004 A niewiecie czasem jak to jest jeśli w briefie na granicy motocykl ma wpisane pojemnośc 50-80 a warsztat diagnostyczny ozeknie ze jest to 50 to czy w uzedzie beda patrzec na brief i zarejestruja na 80 czy na ozeczenie z warsztatu i rejestrną na 50 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 29 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2004 Ale czasami użyj opcji edytuj ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 29 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2004 Ale czasami użyj opcji edytuj kurde i kto to mówi?Jeśli ma seryjny korbowód to niewytrzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 29 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2004 Jeśli ma seryjny korbowód to niewytrzyma Wytrzyma ale o połowe krócej. To jest najczęstrzy problem przy zakładaniu kitów zwiększających pojemnośc. ale jak się sypnie powiecmy tłok to będą problemy NIe będzie problemów, bo w Polsce jest dużo firm które sprzedają całe komplety i częsci malisi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 29 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2004 Niewiecie czy gdzies w mojej okolicy (tzn Lubin, Wrocław, Jawor) są serwisy yamahy? Ile taka seryjna 125 ma koni? a czy ta tuningowana będzie miala tyle co seryjna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 29 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2004 Ile taka seryjna 125 ma koni? a czy ta tuningowana będzie miala tyle co seryjna? Seryjna po odblokowaniu ma 27KM . Tuningowana 80 na 125 nie bedzie tyle mieć, Bo jest inny układ kanałów w cylindrze, większy gażnik, większa powieszchnia filtra powietrza, inny wydech i przedewszystkim 125 ma sterowanie zaworem wydechowym czego nie ma w 80 i w tuningowych cylindrach do 80ccm też.Także możesz liczyć na jakieś 20 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 29 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2004 A malossi ma jakąś strone internetowa? tak żeby zobaczyć co oni piszą o tych swoich kitach gość podeslał zdjęcia: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 29 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2004 Widać że jej jakoś specjalnie nie oszczędzał, wyskakiwał dość wysoko i pewnie nie tylko to, no ale jeśli servisowana to powinno być dobrze ;) Ale mógł by coś spuścić z ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 29 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2004 na poczatku chciał 4500, ale zastosowałem odpowiednie srodoki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 30 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2004 A malossi ma jakąś strone internetowa? http://www.malossi.com/ Ta DT ma Kit zwiększający pojemnośc i orginnalny tłumik który dławi nawet zwykłą 80 a co dopiero 125. Troche to bez sensu. Po kupnie odrazu zmień go na sportowy a napewno odczujesz różnice w mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 30 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2004 A nie lepiej byloby zalozyc tlumik od jakiejs crosowki 125? np od CR? Ile kosztuje zestaw do podwyzszenia DT ? Nie wydaje sie wam siadnieta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.