Skocz do zawartości

Doradźcie przy kupnie Yamahy


Rekomendowane odpowiedzi

Sprzedałem swojego simaka i miotam się jak porąbany zeby kupić jakąś niezłą DT80LC2 zar. na motorower. Dzwoniłem do wielu ogłoszeń i znalazłem. Jest to DT z roku 92 zielono czarna po tuningu na 125 firmy malossi, zarejestrowana na motorower. W tej chwili jest w serwisie (zakładają nowy cylinder, bo wyskoczył pierścionek) ale za 2 tyg. będzie dostępna, sprawa mi sie mało uśmiecha bo DT jest z Pułtuska a ja mieszkam w Legnicy czyli kawał drogi, co do transportu bym sie dogadał, facet chce 4000 zł + ew transport. Gość mówi ze ma super kopa i idzie max 110km/h, a teraz moje pytania: Czy warto kupować 80 przerobioną na 125? Co myślicie o takim tuningu? Może znacie kogoś kto chce sprzedać DT80 zar. na motorower? ponizej fotka, miał wysłać lepsze ale jeszcze nie doszły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co sie orientuje to nie ma kitów do Dt 80 powiększających do 125ccm. Max jaki widziałem to 115. W sumie masz motocykl o bardzo dobrych osiągach zarejstrowany na motorower - to jest super sparawa. Tuning natomianst ma też negatywna strone w postaci zmiejszonej trwałości elemntów silnika. Przy zwiększonej pojemności korbowód bedzie bardzo dostawał. Ale jeżeli jest w dobrym stanie technicznym to ja bym sie nie zastanawiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niewiecie czasem jak to jest jeśli w briefie na granicy motocykl ma wpisane pojemnośc 50-80 a warsztat diagnostyczny ozeknie ze jest to 50 to czy w uzedzie beda patrzec na brief i zarejestruja na 80 czy na ozeczenie z warsztatu i rejestrną na 50 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ma seryjny korbowód to niewytrzyma

 

Wytrzyma ale o połowe krócej. To jest najczęstrzy problem przy zakładaniu kitów zwiększających pojemnośc.

 

ale jak się sypnie powiecmy tłok to będą problemy

 

NIe będzie problemów, bo w Polsce jest dużo firm które sprzedają całe komplety i częsci malisi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile taka seryjna 125 ma koni? a czy ta tuningowana będzie miala tyle co seryjna?

 

Seryjna po odblokowaniu ma 27KM . Tuningowana 80 na 125 nie bedzie tyle mieć, Bo jest inny układ kanałów w cylindrze, większy gażnik, większa powieszchnia filtra powietrza, inny wydech i przedewszystkim 125 ma sterowanie zaworem wydechowym czego nie ma w 80 i w tuningowych cylindrach do 80ccm też.

Także możesz liczyć na jakieś 20 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A malossi ma jakąś strone internetowa?

 

http://www.malossi.com/

 

Ta DT ma Kit zwiększający pojemnośc i orginnalny tłumik który dławi nawet zwykłą 80 a co dopiero 125. Troche to bez sensu. Po kupnie odrazu zmień go na sportowy a napewno odczujesz różnice w mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...