skaleckidam Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Jestem już pierwszych jazdach i jest super ;) Jak pisałem wcześniej o 125 to chyba zmienię zdanie. Na kursie mam Zipp Nitro 250 i jest trochę mułowaty, a jak instruktorka mówiła, to dławi się przy 100km/h. W sumie to zainteresowałem się Kawasaki Er5, jest w dobrych cenach i myślę, że na początek bym podołał. Jakie jest Wasze zdanie o tej maszynie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hajen Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 GPZ 500S - podobna konstrukcja, ale wszystko na plus dla GPZ :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 ja mojej kobicie na 1 moto kupilem gpz 500 czyli taka er 5 z owiewka i drugi dzien smiga i nienarzeka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaleckidam Opublikowano 18 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 A czy przy wzroście 171cm będę się na nim komfortowo czuł? Bo z tego co czytałem nie ma regulacji zawieszenia, albo się mylę. Ważna jest też dla mnie waga, bo 180kg przy moich 65kg to wydaje mi się sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 jeden z lżejszych sprzętów, wiec jesli moja dziewczyna ważac 50 kg ogarnia to i Ty, dla mnie jest troche mały przy 180 cm wzrostu ale jakos zWarszawy do Lublina dojechałem :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaleckidam Opublikowano 18 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 No to mi się coraz bardziej podoba :) Jeśli chodzi o części i awaryjność to jest z tym jakiś problem? Bardziej podobają mi się Er5 niż GPZ, bo te owiewki jakoś mi nie pasują, ale podobno jazda powyżej 50km/h bez owiewki jest mało komfortowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 (edytowane) szukanie nie boli http://www.scigacz.pl/Kawasaki,ER5,w,uzytku,955.html Edytowane 18 Września 2012 przez cinekban87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hajen Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Tanie jak barszcz. Przykładowo - regulacja gaźników, synchronizacja 350zl, naped z zalozeniem okolo 450zl, filtry po 30zl-50zl, swiece bardzo tanie (nie pamietam ceny, ale chyba z 60zl komplet), klocki to okolo 100zl (komplet przod na dwie tarcze). Sprzet bardzo prosty, wyglada lepiej od ERki (na zywo), jest wiekszy, mocniejszy (60KM, 40Nm), oszczedny no i z owiewką! Pisałem to już chyba na tym forum - to był mój pierwszy motocykl. Jego zdjęcia: http://giwmie.brejk.pl/ - posiadał kufer. Na ostatnim zdjęciu jestem ja - 180cm i wtedy 105kg. Trafisz dobrego sprzęta i będziesz zadowolony :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaleckidam Opublikowano 18 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 szukanie nie boli http://www.scigacz.p...uzytku,955.htmltak tak, już to wcześniej czytałem, jednak wole jakoś opinie osób które miały z nim doczynienia :) Pisałem to już chyba na tym forum - to był mój pierwszy motocykl. Jego zdjęcia: http://giwmie.brejk.pl/ - posiadał kufer. Na ostatnim zdjęciu jestem ja - 180cm i wtedy 105kg. Trafisz dobrego sprzęta i będziesz zadowolony :).ładny, ale bardziej mi się podobają naked no i na początek myślę, że 50KM w zupełności mi wystarczy, demona prędkości nie szukam, ale będę miał to na uwadze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 (edytowane) no ja równiez miałem gpz 500 i teraz ma moja kobieta. Sprzet nie do zabicia, zawiecha słaba troche jak na polskie drogi ale zawsze, mozna ztujuningowac :D, polecam gpz 500 poniewaz ma owiewke co sporo daje ulgi podczas latania koło 100km/h. Nie pałować na zimno, zawory raczej co 6 tysia regulować niz 12 tys. żwawy, oszczędny, ostatnio spałił mi 4,17 litra. Hamulce niestety dosyć kiepskie. Jak sie przesiadłem z vfr 800 to patrzyłem po kilku km czy cos sie nie zapowietrzyły :D. Bardzo łatwy w prowadzeniu, praktycznie jak rower.http://www.mojekawas...t=12356&start=0http://www.mojekawas...t=10214&start=0 przeczytaj obydwa tematy Edytowane 18 Września 2012 przez cinekban87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaleckidam Opublikowano 22 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Przeczytałem tematy i już jestem bogatszy w wiedzę ;) teraz pozostaje tylko kupno zadbanego egzemplarza. Zgadzacie się z tym, że motor najlepiej się kupuje zimą? wtedy można wynegocjować lepszą cenę i jest większy wybór jak w artykule niżejhttp://www.scigacz.pl/Kup,Teraz,698.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hajen Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 (edytowane) Lepsza cena nie wynika tylko z chęci pogonienia sprzęta, większość motocyklistów nie robi serwisu na zimę. Ale niektórzy też nic nie robią na wiosnę a i tak wystawiają drogo, bo wtedy jest duże parcie na sprzęt. Tego sprzedaje chłopak z forum mojekawasaki:http://otomoto.pl/ka...s-M3370333.html Nie znam, masz niestety kawał drogi do niego :) Edytowane 22 Września 2012 przez hajen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian Ramone Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 siemanopomykam sezon na er5,tutaj mozesz poczytac,bede pchal na wiosne jak cos,wiec jak masz chec to zagaduj na prvnizej kilka moich wypowiedzi odnosnie sprzetu,pozdro !http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/20671-kawasaki-er-5-er5-er-5/page__st__200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryhu Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 (edytowane) Er5 z małą szybką za kilkadziesiąt złotych to tak do 120 jedziesz w miarę komfortowo. Serwis i eksploatacja tania, odsprzedaż praktycznie bez straty. Do miasta dobry bo lekki, wąski, dosyć wysoko lusterka (w stosunku do bardziej sportowych). Bardzo krótki 1 bieg jak dla mnie na minus bo w korku ani na jedynce ani na dwójce nie pasuje. Pozycja wyprostowana wygodna w mieście na trasie nie bardzo. Ten sam silnik co w GPZ tyle, że o łagodniejszej charakterystyce. Nadaje się raczej do spokojnej jazdy (miękkie zawieszenie + nisko podnóżki = mały prześwit, dosyć słabe hamulce). Wygodna kanapa nawet dla dwóch osób. Przyspieszenie w warunkach miejskich wystarczające do sprawnego poruszania się (tak na poziomie sportowego auta). Taka japońska MZetka (tyle że 4suw i trochę żwawsza). Siodło nisko, nie będziesz miał problemów z dosięgnięciem do ziemi. Dobry jako pojazd do poruszania się po mieście albo jako wprawka przed czymś typowo turystycznym. Jak docelowo chcesz motocykl sportowy to szukaj czegoś innego. Edytowane 25 Września 2012 przez ryhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Er5 z małą szybką za kilkadziesiąt złotych to tak do 120 jedziesz w miarę komfortowo. Serwis i eksploatacja tania, odsprzedaż praktycznie bez straty. Do miasta dobry bo lekki, wąski, dosyć wysoko lusterka (w stosunku do bardziej sportowych). Bardzo krótki 1 bieg jak dla mnie na minus bo w korku ani na jedynce ani na dwójce nie pasuje. Pozycja wyprostowana wygodna w mieście na trasie nie bardzo. Ten sam silnik co w GPZ tyle, że o łagodniejszej charakterystyce. Nadaje się raczej do spokojnej jazdy (miękkie zawieszenie + nisko podnóżki = mały prześwit, dosyć słabe hamulce). Wygodna kanapa nawet dla dwóch osób. Przyspieszenie w warunkach miejskich wystarczające do sprawnego poruszania się (tak na poziomie sportowego auta). Taka japońska MZetka (tyle że 4suw i trochę żwawsza). Siodło nisko, nie będziesz miał problemów z dosięgnięciem do ziemi.Jeździłem GPZ 500 i na pierwszym biegu osiągał prędkość maksymalną około 60km\h więc nie wiem po co więcej w korku nawet powiedzmy jadąc 30-40 km\h uważam za wystarczającą , a w razie czego przy tej prędkości można już 2 zapią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.