koles666 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Witam. Brak mi już pomysłów co może być przyczyną, że mój gs 250 z 89r. nie chce odpalić, jedynie co jakiś czas odbije lekko kopajkom bądź kichnie w wydech. Nadmieniam że: kompresja jest zierzone prawie 14 bar, iskra ładna 1.8 mm przed GMP (co prawda modół sam lutowałem ale to chyba nie ma nic do rzeczy), gażnik czysty regulowany na wszystkie sposoby, membranka też ok szczelna, zawór wydechowy w najniższym polożeniu. Za wszystkie pomysły bede wdzieczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Swieca mokra czy sucha podczas prób odpalania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koles666 Opublikowano 15 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 (edytowane) mokra, ale całkowicie nie zalana.jakieś podpowiedzi, ktoś spotkał się z takim problemem? Edytowane 16 Września 2012 przez koles666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 (edytowane) Masz 100% pewność że po wkręceniu świecy w cylinder pojawia się iskra? Bo to że na wykręconej jest to nie wszystko. Edytowane 16 Września 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koles666 Opublikowano 16 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 lampa stroboskopowa błyska na wkręconej świecy przy kopaniu także iskra jest.Dodam , że zanim nabyłem lampę stroboskopową udało mi się odpalić moto na o wiele za wczesnym kwz, wypluło mi wtedy simering i uszczelke pod głowicom no i po wymianie tych rzeczy lipa, ze dwa razy tylko na sekundę zagadał. :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Nie masz od kogo załatwić oryginalnego modułu na podmiankę ? Wejdź na forum którego adres widnieje w moim podpisie. Myślę że jeśli poprosisz, to chłopaki będą Ci w stanie zapożyczyć jakiś moduł od KTM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koles666 Opublikowano 16 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 (edytowane) problem w tym że moduł mi nic nie da bo cewka ładowania cdi w motoplacie spalona i moduł który zlutowałem to najprostszy tranzystorowy na akumulator.Myślisz że może to być wina zapłonu skoro iskra jest i w dobrym momencie? Edytowane 16 Września 2012 przez koles666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Powiem Ci że powątpiewam w skuteczność działania tego układu. Lepiej poślij cewkę do przewinięcia, i odpalaj na normalnym zapłonie tak aby CDI ładowała cewka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 na takich patentach daleko nie zajedziesz, układ CDI pracuje na napięciu przemiennym niezależnie od baterii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koles666 Opublikowano 25 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 na takich patentach daleko nie zajedziesz, układ CDI pracuje na napięciu przemiennym niezależnie od baterii Dlatego mój układ to nie CDI tylko tzw tranzystorowy na napięcie stale.Okazało się że simering od strony sprzęgła też był walnięty i to jego wina :happy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.