Skocz do zawartości

Czy da się sprawdzić cewkę multimetrem


samolot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W moim seacie mam problem z odpalaniem po całonocnym postoju. Silnik uruchamia się z trudem, a jak odpali to pracuje nierówno i po chwili samoczynnie gaśnie. Obstawiam, że nierówna praca spowodowana jest zapłonem tylko w 3 cylindrach zamiast 4. Dlatego silnik sam gaśnie a podczas ruszania nie ma odpowiedniej siły.

Kolega miał podobny problem i u niego wymiana odpowiedniej cewki (na każdym z czterech cylindrów jest oddzielna cewka zapłonowa) wyeliminowała dokuczliwy problem. Dla kolegi wymianę tę dokonał elektromechanik za co słono kazał sobie zapłacić. Czy samodzielnie za pomocą multimetru (miernika uniwersalnego) za 20zł jestem w stanie ustalić która z cewek jest uszkodzona. Zawsze można kupić jedną nową cewkę i cztery razy zmieniać ją miejscami to za którymś razem się trafi, z tym, że będzie to uciążliwe i pracochłonne (w najgorszym wypadku zmarnuję 4 ranki).

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...