FhissT Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Spalanie male maks 7litrow jak sie dziduje. też bym tak chciał ;)ST jest znany z tego że świetnie oddaje moc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzioch Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 (edytowane) Witam, ponownie. Nie chcialem zasmiecac forum i tworzyc kolejnego tematu, wiec odświeżam ten. Jako ze poprzedni sezon przejezdzilem nadal na thundercacie, poniewaz stwierdzilem ze nie ma sie co spieszyc z kupnem kolejnego moto. Budzet na motocykl nadal pozostaje ten sam 15k zł.Mam natomiast inne pytanie. Przegladajac allegro itp. zobaczylem ze mozna w tych pieniadzach kupic juz bmw r1150gs - ceny zaczynaja sie od 13k zł, ale jezeli znalazla by sie maszyna godna wydania wiecej, nie bylo by problemu na nia wydac. Nie jezdzilem nigdy na motocyklu z silnikiem boxer, wiec nie wiem z czym to sie je. Dlatego przechodze do meritum, jakie sa odczucia po jezdzie na tym motocyklu? Z niektorych opini doczytalem ze do typowego off road'u sie nie nadaje, ale jezeli konczy sie asfalt to calkiem dobrze sobie poradzi. Poznalem juz troche motocykle sportowe, wiec moze teraz czas na zmiane w innym kierunku. Przegladalem takze inne motocykle tego pokroju, jak DL 1000 v-strom, ktore jako jedyne oprocz Bmw, zwrocilo moją uwage. Jak te motocykle radza sobie w lekkim terenie, nie mowie tutaj o typowym off roadzie, ale chociaz jego namiastce. Edytowane 10 Lutego 2014 przez Bandzioch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kisYZF Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Moj kolega przesiadl sie thunderace na varadero 1000. Offroadu nie pouprawiasz, ale na utwardzone drogi smialo zjedziesz. Z kolei moj brat z thundercata przesiadl sie na vfr vtec, po roku sprzedal. Nie pasowala mu masa jak i charakterystyka v4 liniowo oddajaca moc,nawet po wlaczeniu vtecow nie powiem motor idzie, ale bez tego pierdykniecia, do tego w cholere elektroniki, problemy z instalacja elektryczna ( masa z nasa ). Przymierza sie do sprinta st1050 i jego 3 zadziornych cylindrow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 kisYZF - Sprint1050 bardzo liniowo oddaje moc :) Więc nie wiem czy brat będzie zadowolony, Jak dla mnie liniowe oddawanie mocy jest na plus a nie minus, ale każdy lubi co innego. PozdrawiamFilip Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzioch Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 kisYZF - Sprint1050 bardzo liniowo oddaje moc :) Więc nie wiem czy brat będzie zadowolony, Jak dla mnie liniowe oddawanie mocy jest na plus a nie minus, ale każdy lubi co innego. PozdrawiamFilip Moglbys napisac cos wiecej o tym jak sprawowal sie triumph w Twoim posiadaniu i jakie trasy nim robiles? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzioch Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Jezeli ktos jest w podobnym momencie co ja i nie wie co wybrać. Ten post moze wam pomóc. http://www.triumphrat.net/sprint-forum/31145-03-sprint-st-01-honda-cbr1100xx-driving-impressions.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Cześć Na triumpha jako takiego nie powiem złego słowa. Za to największą bolączką był serwis. No może w kwestii samego sprzęta, to słabe hamulce i szwankował mi czujnik poziomu paliwa. Zrobiłem nim 22.000 km. Zbierał się dobrze w każdym zakresie obrotów i płynnie oddawał moc. Do tego dźwięk zaje...sty nawet na seryjnych kominach. Fajne też jest rozwiązanie oryginalnych ruchomych kufrów bocznych. Sprzęt bogato wyposażony seryjnie. Trasy robiłem różne, ale zazwyczaj kilkaset kilometrów na raz. Na plus też spalanie ok 5,5-6 litrów na 100 km przy normalnych prędkościach, powiedzmy tak do 140-150. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.