@pasjonat@ Opublikowano 19 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 (edytowane) Witam.Do P. poprzednika .Proszę wyjaśnić mi cyt."regulacja położenia TPSa , który był przestawiony na 10k " .Nie bardzo wiem o co chodzi , będę bardzo wdzięczny.Pozdrawiam Edytowane 19 Września 2012 przez @pasjonat@ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 TPS = Thorttle Position Sensor = Czujnik położenia przepustnicy Komputer na podstawie danych z tego czujnika dobiera optymalny kąt wyprzedzenia zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 J.w - Na wyłączonym zapłonie/kluczyku odpinasz kostkę czujnika od gaźników, włączasz zapłon i podpinasz z powrotem. Odczytujesz wartość - wartości 1000obr./min lub 10000obr./min świadczą o złym kącie, trzeba przestawić prawo lewo czujnik i ustawić na równe 5000obr./min. Dokręcasz czujnik i gotowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@pasjonat@ Opublikowano 20 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Jeśli nie bardzo wiesz co do czego to daj do mechanika. Gaźniki to trudny temat, w starym moto jeszcze trudniejszy a w FJ trzeba się pobawić trochę. W innym wypadku będzie chlała masakryczne ilości paliwa po niewłaściwej regulacji. A FJ potrafi sporo łyknąć, nawet kilkanaście litrów na setkę. Sprawa jest odrobinę łatwiejsza niż w innych bo śruby składu są od góry gaźników a to bardzo ułatwia życie. QURIMCO MOZE POWODOWAĆ BROBLEM PRZECHODZENIA GAŹNIKÓW Z JEDNEGO OBWODU NA DRUGI. A TAK DOKŁADNIE O CO CHODZI Z TYMI OBWODAMI ??CZY FJ-1100 MA CZUJNIK POŁOŻENIA PRZEPUSTNICY??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 FJ1100 nie ma TPS. A obwody gaźnika to po prostu obwody. Gaźnik zawiera ich kilka, przeważnie 3. Obwód biegu jałowego, obwód średnich obrotów w tym dysza średnich i odpowiednie kanały, oraz obwód wysokich obrotów tzw. główny czyli z dyszą główną w roli głównej. :biggrin: Powstaje problem w "przejściu" działa gaźnika z jednego obwodu na drugi. Może czerstwe membrany, może luźne przepustnice które rezonują w danym zakresie i blokują się, może brud i osady które utrudniają przepływ, może tylko regulacja niewłaściwa. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@pasjonat@ Opublikowano 24 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Qurim , przez ten okres od kiedy jestem na forum ,motocykl cały czas był w serwisie.Czyścili i synchronizowali gaźniki ,podmieniali moduł zapłonu, cewki zapłonowe ,czujnik halla , sprawdzali elektrykę i niestety usterka nadal pozostaje . Twierdzą od samego początku , że powód to elektryka. Dziś go zabieram i będę kombinował ,ale gdzie dokładnie zacząć nie wiem .Nie wiem co już o tym sądzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.