Skocz do zawartości

Yamaha FJ 1100 POMOCY!!!!


@pasjonat@
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Do P. poprzednika .

Proszę wyjaśnić mi cyt."regulacja położenia TPSa , który był przestawiony na 10k " .Nie bardzo wiem o co chodzi , będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam

Edytowane przez @pasjonat@
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

J.w - Na wyłączonym zapłonie/kluczyku odpinasz kostkę czujnika od gaźników, włączasz zapłon i podpinasz z powrotem. Odczytujesz wartość - wartości 1000obr./min lub 10000obr./min świadczą o złym kącie, trzeba przestawić prawo lewo czujnik i ustawić na równe 5000obr./min. Dokręcasz czujnik i gotowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie bardzo wiesz co do czego to daj do mechanika. Gaźniki to trudny temat, w starym moto jeszcze trudniejszy a w FJ trzeba się pobawić trochę. W innym wypadku będzie chlała masakryczne ilości paliwa po niewłaściwej regulacji. A FJ potrafi sporo łyknąć, nawet kilkanaście litrów na setkę. Sprawa jest odrobinę łatwiejsza niż w innych bo śruby składu są od góry gaźników a to bardzo ułatwia życie.

 

QURIM

CO MOZE POWODOWAĆ BROBLEM PRZECHODZENIA GAŹNIKÓW Z JEDNEGO OBWODU NA DRUGI. A TAK DOKŁADNIE O CO CHODZI Z TYMI OBWODAMI ??

CZY FJ-1100 MA CZUJNIK POŁOŻENIA PRZEPUSTNICY???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FJ1100 nie ma TPS.

 

 

A obwody gaźnika to po prostu obwody. Gaźnik zawiera ich kilka, przeważnie 3. Obwód biegu jałowego, obwód średnich obrotów w tym dysza średnich i odpowiednie kanały, oraz obwód wysokich obrotów tzw. główny czyli z dyszą główną w roli głównej. :biggrin: Powstaje problem w "przejściu" działa gaźnika z jednego obwodu na drugi. Może czerstwe membrany, może luźne przepustnice które rezonują w danym zakresie i blokują się, może brud i osady które utrudniają przepływ, może tylko regulacja niewłaściwa.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qurim , przez ten okres od kiedy jestem na forum ,motocykl cały czas był w serwisie.Czyścili i synchronizowali gaźniki ,podmieniali moduł zapłonu, cewki zapłonowe ,czujnik halla , sprawdzali elektrykę i niestety usterka nadal pozostaje . Twierdzą od samego początku , że powód to elektryka. Dziś go zabieram i będę kombinował ,ale gdzie dokładnie zacząć nie wiem .Nie wiem co już o tym sądzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...