marekk94 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Siema jeżdżę R1 1999r model rn01 , od kilku dni zaczołem mieć wysokie temperatury silnika, w chłodne dni po przejechaniu krótkiego dystansu, co to może być? Dodam że zaczeła mi kapać woda z chłodnicy z żeberek. Wode dolewamy poprzez korek w chłodnicy? dolewając pod korek, w zbiorniku obok chłodnicy(chyba wyrównwaczy) mam ponad full. Co robić ? ;o Temperatura dochodzi do 121 stopni i świeci się czerwona dioda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Na wstępie możesz przeczytać instrukcję obsługi motocykla gdzie dowiesz się, że nie wlewamy wody a płyn chłodniczy przeznaczony do aluminiowych chłodnic. Dowiesz się także, że nie przelewamy zbiorniczka wyrównawczego. Podziałka jest nie bez kozery.Po za tym jeśli masz dziurawą chłodnicę to tylko do wymiany. Układ z wodą i dziurą będzie się gotował dużo szybciej niż sprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 (edytowane) Chłodnica do wymiany i zmiana z wody na płyn. Tak jak napisał poprzednik, jak jest dziura to układ traci ciśnienie przez to ciecz się wcześniej gotuje, a tym bardziej że to woda to już w ogóle. Edytowane 18 Sierpnia 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.