Alkad Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Witam. W GPZ 500 z 1995r, jest problem : przerywanie i nie chcenie prześpieszać od 6tys obr. nie zależnie na jakim biegu. Zawory ustawione, gaźniki wyczyszczone i zsynchronizowane. Świece i kable zapłonowe nowe filtr powietrza czysty. Pomiar ciśnienia na zimnym to 9 i 10,5 bar na ciepłym 9 i 10 bar. Wyniki tych pomiarów są tragiczne ? czy na takim cisnieniu ten silnik ma albo powienien jeszcze normalnie chodzić , czy może właśnie to tak niskie ciśnienie jest powodem szarpania, i przerywania ? Na biegu jałowym chodzi bezproblemowo, wkręca się ładnie tylko na wyższych obrotach puści z wydechów siwo/niebieski dymek( pomiary ciśnienia by na to wskazywały ) i śmierdza wtedy te spaliny olejem. Proszę o szybką odpowiedź , pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 sprawdź układ zasilania w paliwo - czy nie ma nigdzie załamanych wężyków, oraz czy filtr paliwa (jeśli jest) jest drożny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Filtra paliwa nie ma i cały układ wydaje się drożny. Zastanawia mnie to ciśnienie, nie jest zbyt niskie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 nie przerywałby wtedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek12309 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 zapchane gaźniki jeśli brak filtra u mnie to samo, porządne czyszczenie i synchro i będzie spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Gaźniki czyste, ustawione na pewno dobrze. Ale dalej przerywa, nie jest to przerywanie w stylu raz dostaje paliwo a raz nie tylko takie "mielenie" powyżej 6 tys obr. Już brakuje pomysłów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 to zajrzyj do rozrzadu lub impulsatora, lub:) modulu i nie martw sie sprezaniem, jesli sprzet ma minimalne sprezanie na jakim moze sie krecic to w pierwszej kolejnosci "gubi" wolne obroty... sprawdz ladowanie, czy bateria ma odp napiecie, bolaczka tych sprzetow to szybko konczace sie magneto... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.