Skocz do zawartości

Piotrek12309

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Piotrek12309

  • Urodziny 11/27/1995

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Płouszowice/Lublin

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki GPZ 500S
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Piotrek12309

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. raczej nie są, były tylko czyszczone na wiosnę, ale bez regulacji i chodził normalnie. Teraz może jakiś brud się przesunął do dysz czy coś, może niedokładne czyszczenie było? Moto już chodzi (prawie) dobrze, winna była śrubka od regulacji obrotów między gaźnikami, musiałem ją przypadkowo przekręcić. "Prawie", gdyż chodzi teraz na jeden cylinder, chyba fajka jest do niczego, bo nie jest mocno osadzona na świecy, lecz moto chodzi na oba cylindry na wysokich obrotach (powyżej 7-8 tys. obr.), więc już sam do końca nie wiem.
  2. nie, wszystko w porządku sprawdzałem, bo myślałem, że lewe powietrze bierze, ale nie
  3. Ostatnio go odpaliłem bez czyszczenia i chodził też tylko na ssaniu, ale usłyszałem takie dziwne syczenie w lewym gaźniku, tak jakby powietrze nie mogło za bardzo się przedostać, czy to może być przyczyną tej usterki?
  4. zapchane gaźniki jeśli brak filtra u mnie to samo, porządne czyszczenie i synchro i będzie spoko
  5. Być może, ale to "chrobotanie" moim zdaniem powinno pochodzić z układu napędowego/skrzyni.
  6. Może i nie było, ale chodził normalnie i założyłem dodatkowy filtr, ale zobaczę i przeczyszczę ten drugi raz, nic złego się nie stanie :)
  7. Ok, zakupię nową fajkę i zobaczę czy będzie poprawa. Gaźniki były czyszczone jakieś 3-4 miesiące temu, więc powinny być czyste, ale nie robiłem synchronizacji.
  8. Zrobiłem tak jak mówiłeś i odpalił i pochodził chwilę (jakieś 2 minuty) na ssaniu i zaczął słabnąć aż zgasł i nie chciał odpalić. Chodził tylko na ssaniu, bez ssania gasł. Na początku dobrze w miarę chodził na wolnych obrotach (na ssaniu), a potem chodził tak jakby na jeden cylinder aż zgasł na amen. Potem sprawdziłem świece, są w porządku, lecz przypadkiem zauważyłem, że jedna fajka ma przebicie na łączeniu z przewodem (to by wyjaśniało wcześniejszą pracę na jeden cylinder, ale nie za każdym razem się tak działo). Gaźniki raczej nie mogą być zapchane, bo założyłem dodatkowy filtr paliwa.
  9. Witam. Mam pewne problemy z silnikiem w Kawie. Ostatnio dobrze pracował do czasu, gdy zapomniałem zamknąć kranik i paliwo poszło do oleju. Po wymianie oleju niby wszystko w porządku, do czasu, gdy chciałem się przejechać i po przejechaniu bodajże 1 czy 2 km silnik zaczął przerywać i zaczęło go mulić i zgasł przy postoju na skrzyżowaniu. Odpalił, ale tylko na ssaniu. Na postoju, przez jakieś 5 minut kranik był na pozycji ON (jak coś to podciśnienie nie działa, nie wiem dlaczego). Znów odpalił na ssaniu i ledwo co doczłapałem się do domu. Nasuwa się pytanie, czy czegoś nie brakuje mi w kraniku, jakiejś sprężynki przy membrance, bo podciśnienie nie działa. Co może być przyczyną tej dziwnej pracy silnika? Z góry dziękuję za pomoc :)
  10. Witam :D Też się dopisuję, Płouszowice/Lublin.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...