Skocz do zawartości

Kawasaki GPZ 500 przerywa


Alkad
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

W GPZ 500 z 1995r, jest problem : przerywanie i nie chcenie prześpieszać od 6tys obr. nie zależnie na jakim biegu. Zawory ustawione, gaźniki wyczyszczone i zsynchronizowane. Świece i kable zapłonowe nowe filtr powietrza czysty. Pomiar ciśnienia na zimnym to 9 i 10,5 bar na ciepłym 9 i 10 bar. Wyniki tych pomiarów są tragiczne ? czy na takim cisnieniu ten silnik ma albo powienien jeszcze normalnie chodzić , czy może właśnie to tak niskie ciśnienie jest powodem szarpania, i przerywania ? Na biegu jałowym chodzi bezproblemowo, wkręca się ładnie tylko na wyższych obrotach puści z wydechów siwo/niebieski dymek( pomiary ciśnienia by na to wskazywały ) i śmierdza wtedy te spaliny olejem.

Proszę o szybką odpowiedź , pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zajrzyj do rozrzadu lub impulsatora, lub:) modulu i nie martw sie sprezaniem, jesli sprzet ma minimalne sprezanie na jakim moze sie krecic to w pierwszej kolejnosci "gubi" wolne obroty... sprawdz ladowanie, czy bateria ma odp napiecie, bolaczka tych sprzetow to szybko konczace sie magneto...

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...