Marek Dziewęcki Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Witam zakupiłem do swojego enduro (suzuki ts50) komplet cylinder 70ccm i osobno gaźnik. Cylinder- http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-airsal-sport-70cc-bez-glowicy,pZ001570.bhtml Gaźnik- http://shop.mieloch.pl/gaznik-tec-pro-black-edition-phbg-19mm,pZ046082.bhtml I mój problem polega na tym że moto wkręca mi się na obroty tylko do 7tys, jaką dyszę dobrać do niego dodam że teraz mam dyszę o rozmiarze (90). Dziękuję i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kadzio Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Gdyby to było takie proste ;) musisz kombinować kupuj dysze 100 i 80 potem 85/95 itd. aż znajdziesz idealnąCzasami na 70ccm wystarcza dysza 70-80 sprawdź czy świeca nie jest zalewana, zobacz jak chodzi na dyszy standardowej 65, wydech jest szczelny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Dziewęcki Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Dziękuję ci bardzo kolego za zainteresowanie i odpowiedź będę próbował metodę prób i błędów :) a co do tłumika to szczerze mówiąc mam wstawione tylko kawalek zwykłej rury i jakieś marne wygłuszenie (straszne ryczy) ale czy to ma aż taką dużą rolę z tymi obrotami i wgl?? PS. jutro dostane nowy dyfuzor i w poniedziałek będę montował a wygłuszenie końcowe (tłumik) zrobię sobie sam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RsMen Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Nie żebym się wtrącał, ale wnioskuje, że dopiero co kupiłeś ten cylinder, więc należy najpierw dotrzeć silnik na bogatszej mieszance a nie kręcić go ile wejdzie, bo wtedy nic z silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Dziewęcki Opublikowano 22 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Nowy cylinder i gaźnik zakupiłem dokładnie 19,06,2012 przjechałem na nim 150km wedlug licznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kadzio Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Bez tłumika 2t to bym nie odpalał nawet bo pierścienie dostaną po dupie wydech to podstawa w takim silnikuPoczytaj sobie troche o zadaniu jakie spełnia grucha w tłumiku i dowiesz się dlaczego nie wkręca się na obroty Dla mnie docieranie to nie jazda ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RsMen Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Nowy cylinder i gaźnik zakupiłem dokładnie 19,06,2012 przjechałem na nim 150km wedlug licznika. Najpierw załóż dyfuzor i złóż cały wydech, wzbogać mieszanke (bez zmieniania dyszy) i przejedź jakieś 500-600km bez piłowania, spokojnie, lepiej jak sie wszystko ułoży niż żebyś za jakieś 200km miał znowu wymieniać tłok :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Dziewęcki Opublikowano 22 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Dzięki wielkie za tak cenne rady, oczywiście w najbliższym czasie sprawię sobie taki tłumiczek:) a powiedzcie mi panowie czy gruszka będzie pasowała od hondy mtx 80? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.