przemsuz Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Zapraszam do ustawek posiadaczy Triumph Daytona 675! Jak i wszystkich chętnych na polatanie weekendowe z okolic Otwock, Wawer itp.Kontakt do mnie przez PW lub na Facebook "Przemek Sawa" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Jak sie jeździ daytoną w porównianiu do gsra? Czuć różnicę w oddawaniu mocy? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemsuz Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 (edytowane) Czuć :) GSRem się jeździło dopiero od 7-8 tysięcy, w Daytonie na ogół przekraczam 10 A propos posta: W ten weekend cel Giżycko. Wyjazd rano w sobotę, siedzenie plażing, grilling, powrót w niedzielę. Edytowane 12 Lipca 2012 przez przemsuz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 A od jakich obrotów czujesz że zaczyna jechać? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemsuz Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Trudne pytanie, rzecz subiektywna. Jak dla mnie to z samego dołu ładnie ciągnie i dużo lepiej od GSR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Ciekawe bo to jednak 4-cylindrówka. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemsuz Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 GSR 4cylindry, Triumph 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Przepraszam, masz oczywiście rację. 675 ma 3 cylindry. Ale Daytona 600/650 miała 4 i już mi przeszła ochota na nią :P. Za to 955i wygląda zacnie :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemsuz Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Nie mam parcia na większą pojemność m.in. z powodu apetytu na gumy i napędy które w przypadku dużej pojemności lecą szybko. Jeździłem na pierwszym moto V (co prawda małym), później rzędowa 4, teraz 3 i muszę powiedzieć że najbardziej mi odpowiada :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lehoo73 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Jeśli temat jest aktualny, to zgłasza się Daytona ;-) PozdrawiamLehoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemsuz Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Aktualny tylko trochę przysnąłem, bo już myślałem że się nikt nie zgłosi ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.