Shinigami Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Jeśli jesteś w stanie to zrób tak żebyś mógł podać sprężone powietrze przez otwór świecy i wtedy robisz tzw. leak down test Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekstryszawa Opublikowano 6 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 W czasie testu tłok w GMP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Teraz już nie pamiętam ale to raczej wszystko jedno, masz tylko nasłuchiwać gdzie powietrze spiernicza a ciśnienie po całkowitym napełnieniu będzie stałe plus minus wartość nieszczelności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekstryszawa Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Sprawa wyjaśniona- w cylindrze obijała się jakaś aluminiowa część (prawdopodobnie podkładka)... Nie mam pojęcia jak się tam dostała- dolot był szczelny, filtr powietrza jeszcze od nowości nie odkręcany. Jeździłem ostatnio z MP3 na uszach i nic niepokojącego nie słyszałem, może też miękka część nie hałasowała obijając się. Skutkiem awarii były ślady widoczne na cylindrze i głowicy, resztki aluminium siadły na zaworach oraz przylgni przez co straciła się kompresja.@janosikkk miał nosa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.