Shinigami Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 To niewiele się zmienia. Gąbkę pierzesz i nasączasz a papierowy robi wypad i wstawiasz nowy. A badziewie miałoby dostać się przez dolot tak samo jak robi to powietrze. W dolocie zawsze będzie bród i po to są filtry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor008 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 oto zdjecia ktore obiecalem, na pierwszym lewa strona a potem od pawej strony motocykla fotki tego samego przelacznika. dodatkowo oznaczonego koleczkiem i strzalka. <a href=http://zapodaj.net/41fb0b00911c7.jpg.html>Zdjęcie944.jpg</a><a href=http://zapodaj.net/6f81ad015ce2a.jpg.html>Zdjęcie946.jpg</a><a href=http://zapodaj.net/608129edb332e.jpg.html>Zdjęcie947.jpg</a<a href=http://zapodaj.net/c37aa3a5bbc63.jpg.html>Zdjęcie948.jpg</a><a href=http://zapodaj.net/221ff3291340c.jpg.html>Zdjęcie949.jpg</a> i zdjecia filtra. pierwszej wstepnej czesci oraz drugiej papierowej a nastepnie na spodzie ta maz.bylo tego 3 razy wiecej. dopiero dzis zorientowalem sie rowniez ze jest pod spodem obudowy filtra po prawej kanalik zasleiony gumowa zaslepka. przypuszczam ze do manualnego odwadniania filtra jednakze tej gestej mazi ta droga raczej bym nie usunal. na zdjeciach zaznaczylem rowniez jakis inny kanalik wewnetrzny. <a href=http://zapodaj.net/41d7b56a7577a.jpg.html>Zdjęcie950.jpg</a><a href=http://zapodaj.net/9f9cdf7e89b7d.jpg.html>Zdjęcie951.jpg</a><a href=http://zapodaj.net/53589f6895a90.jpg.html>Zdjęcie952.jpg</a> <a href=http://zapodaj.net/67c5952b0b33d.jpg.html>Zdjęcie953.jpg</a><a href=http://zapodaj.net/7357245c21d55.jpg.html>Zdjęcie954.jpg</a> czekam na komentarze. OdpowiedzCytujEdytuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor008 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Co do filtra z gabki nie mam skad takiego oleju dostac. uzywaja go tu tylko mechanicy, w sklepach nie ma. Poniewaz to stosunkowo mlody motocykl a filtry w wyglądają bardzo dobrze (jak nowe) i poza tą mazią na dnie nic nie wskazuje na zużycie to postanowiłem po usunięciu mazi złożyć to tak jak jest.. Przed rozebraniem nawet o tym nie wiedziałem a motocykl jeździł cudownie i silnik palił od pierwszego. Wiec nie widzę powodu by tam coś dłubać.. nie wiem w czym miałbym to prać.. wole nie ruszać bo jeszcze spieprze.. Niech to będzie jak jest. Ewentualnie zlece wymiane filtrów mechanikom. Chyba ze ktoś z was ma coś jeszcze do dodania. W każdym bądź razie żaden syf nie ma prawa się do kolektora ssącego przedostać bo filtry są jak nowe.. nie widać na nich śladów zużycia a już troche filtrów w życiu widziałem (głównie w samochodach - ale to żadna róznica); Ten przełącznik pewnie zostanie dla mnie tajemnicą bo jakoś nie chce mi się rozbierać pół motocykla by się dowiedzieć co to jest. Jutro zrobie sobie instalację pod GPS pociągne kabel i sprawdze czy prąd tam dochodzi do zapalniczki. Potem tylko uchwyt jakoś na kierwonicy ładnie zrobić i będzie fajnie z GPS pomykać..;-) Taki jest plan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sumomoto Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Powinieneś wyprać i odpowiednio nasączyć gąbkowy, papierowy nie tylko się wymienia w razie potrzeby.Suchy gąbkowy nie działa, bo przepuszcza brudy i ma inny opór ssania, zbyt mocno nasączony tez nie dobrze gniazdo zasilania wodoszczelne i po kluczyku (tak, aby po wyłaczeniu stacyjki nie miało zasilania.________________________________________________________________________________________________SUMOMOTO Motocykle Akademia Enduro Trial Cytuj _______________________________________ www.sumomoto.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor008 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 No to jak już tak się kolego upierasz że musi być to wyprane to może mi konkretnie napiszesz w czym mam to wyprać..? I w jaki sposób bo chyba wrzucenie do pralki ze skarpetkami odpada..?? To co kolega powyżej napisał nic mi nie mówi - nie jestem chemikiem i nie znam się na roztworach i odgadywaniu ich odczynów.. Więc nie wiem czy mam użyć jakiegoś proszku czy po prostu mydła i wody czy mogę dowolnie zginać i wykręcać ten filterek oczywiście uważając by go nie uszkodzić potem suszyć na grzejniku i co to znaczy by nie przesadzić z ilością zwilażania olejem to wg jakich wskaźników mam to zrobić? czym się sugerować? Papierowy miałem pomysł odkurzaczem odessać.. jakie te filtry są możecie zobaczyć na moich zdjęciach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Możesz go wyprać we wszystkim co ma odczyn wyższy niż pH7 a mniejszy niż pH12 (14 jest silnie żrący) ja akurat używam Alfanolu HD Green za oszałamiające 11zł/litr ale dobre szare mydło też będzie ok a nawet przefiltrowana z kawałków ściernych pasta bhp. Środki do mycia felg mają też zasadowe odczyny. Ba nawet dobry płyn do naczyń taki Fairy i chyba też Ludwik zrobią swoje tylko trzeba będzie się z tym pierniczyć dłużej. Pierzesz zwyczajnie tak jak myjesz ręce ale przy żrących środkach musisz w rękawicach. Zostawiasz do wyschnięcia tak po prostu.Nie możesz używać niczego z odczynem kwasowym (CIF, cytryniany, środki do kibla i łazienek), bo rozpuści gąbkę.Jeśli nie masz oleju do nasączania idź na pobliski warsztat i zagadaj z mechanikami żeby dali dziaba na filterek.Papierowy możesz odkurzyć albo pogadać z ów mechanikami żeby potraktowali go sprężonym powietrzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sumomoto Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 ... no i już możesz zrobić serwis filtrów____________________________________________________________________S... albo się nie podpiszę Cytuj _______________________________________ www.sumomoto.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor008 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 O. to dzieki.. Takie wyjasnienie znacznie bardziej mi sie podoba. To juz wiem ze moge wyprac to w zwyklym mydle szarym. Tak wlasnie zrobie i z tzm nawilzeniem sprobuje to u mechaniorow zalatwic. Kupowac mi sie nie oplaca tych wszystkich rzeczy bo przypuszczam ze i tak wiecej w mojej kierierze posiadania tego motocykla tego robic nie bede bo nie zdaze nabic kilometrow.. Szybciej sie pewnie pozbede. Ale warto wiedziec naprzyszlosc. A co ta przyniesie - ktoz to wie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.