Saltus Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 no tak, jeśli 690 testowałeś na placu to się nie dziwie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 (edytowane) no tak, jeśli 690 testowałeś na placu to się nie dziwie ;) Akurat testowalem na torze, co nie zmienia postaci rzeczy, ze ma b. waski zakres uzytkowania - co czyni ja o ile nie nudna to nienadajaca sie na nic pota dawaniem na kolo w miejskiej jezdzie i do niczego wiecej. :icon_mrgreen: Edytowane 9 Lipca 2012 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Kurde dlaczego KTM nie zbuduje na bazie 690 adventure ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gienek ST Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Kr-Rider. Mialem na mysli to, ze dla wysokiego np.w moim przypadku 191cm wzrostu ta vfr1200 jest stanowczo za mala.Ja wiem , dla niskiej osoby jest lepiej duzy sprzet niz odwrotnie wysoki na gabarytowo malym sprzecie.Ja tez mam znajomego 160cmwzrostu a smiga Goldasem .No dobra , to cos calkiem nowoczesnego . BMW K 1600 GTLhttp://www.motorradzubehoer-hornig.de/press/bmw-2011/k1600gt-2011-2g.jpg Albo zostal juz wymieniony ? :huh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoluka Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Jeździłem ostatnio GTR-em, świetny sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoluka Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 A co sądzicie o Multistradzie 1200? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Motocykl typu adventure z 17" przednim kołem to pomyłka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoluka Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 wsiądź przejedź się sam ,zjedz z asfaltu a przekonasz się,ze to nie je bajka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaG_1975 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Pod warunkiem, że ktoś kupuje Multi żeby jeździć poza asfaltem... 90% adventure bików nigdy nie widzi "terenu" cięższego niż dojazd szutrówką do campingu, więc Multistrada jest bardzo fajną alternatywą z niską masą, mocnym silnikiem i komfortowym zawieszeniem. Za to te 17" świetnie sprawdzi się na górskich winklach - czy to w Alpach czy Rumuni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoluka Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 No nie zamierzam testować jej w terenie, największy teren w jaki wjadę to szutrowa droga z paroma kamieniami nic więcej. Wpadła mi w oko nie powiem, ale boje się trochę tej elektroniki, kto mi to naprawi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaG_1975 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 ...informatyk...:):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.