Skocz do zawartości

Dymiąca,plująca olejem Honda XL500R


eddffs
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Posiadam Honde XL500R rok 1984, motor strasznie pluł olejem z rury z kolanek połkną tzn wypluł 1,5litra na 15 km :(, wymieniłem uszczelniacze, uszczelkę pod głowicą dalej nic myślę pewnie pierścienie hm zapakowałem tłok +cylinder w paczkę i wysłałem do pana który mi dorobił pierścienie złożyłem silnik po odpaleniu wszystko ok chodzil z 30 min na wolnych i próba 1,2,3 i dym pluje dalej , czy jest taka możliwość że poszedł pierscień dalej ? Jaki ma być luz na pierścieniach?Macie jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamontowałeś dorabiane pierścienie a teraz pytasz po fakcie o luzy na zamkach?,

młody jesteś i jeszcze 20 razy zamówisz pierścienie u kolesie który chce być lepszy od Japończyków a dopiero jak dorośniesz zamówisz zestaw nad wymiarowego tłoka w Hondzie

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...