eddffs Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Witam,Posiadam Honde XL500R rok 1984, motor strasznie pluł olejem z rury z kolanek połkną tzn wypluł 1,5litra na 15 km :(, wymieniłem uszczelniacze, uszczelkę pod głowicą dalej nic myślę pewnie pierścienie hm zapakowałem tłok +cylinder w paczkę i wysłałem do pana który mi dorobił pierścienie złożyłem silnik po odpaleniu wszystko ok chodzil z 30 min na wolnych i próba 1,2,3 i dym pluje dalej , czy jest taka możliwość że poszedł pierscień dalej ? Jaki ma być luz na pierścieniach?Macie jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Zamontowałeś dorabiane pierścienie a teraz pytasz po fakcie o luzy na zamkach?,młody jesteś i jeszcze 20 razy zamówisz pierścienie u kolesie który chce być lepszy od Japończyków a dopiero jak dorośniesz zamówisz zestaw nad wymiarowego tłoka w Hondzie Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.