Dawid1981 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Dzięki za odpowiedź. Wszystko mam założone tak jak opisałeś. Blaszki faliste mam-kupułem kilka ładnych lat temu jeszcze od prawdziwych ruskich a nie pośredników w Łodzi. Obejrzałem dokładnie tylną podporę wału (aluminiową) i ma jednak za duży luz-łożysko mogło się w niej ruszać. Zamówiłem już nową która ma być w poniedziałek. Zakładam dodatkowo nowe łożysko (osadzę jeszcze dla pewności w kleju do montażu łożyska). Podporę zamówiłem oryginalną-na filcu. Mam to w M-ce i na dobrą sprawę MW też na niej przelatało kilka tysięcy bez problemów. Następnym razem szukam na simmeringu. Z tarczami ciernymi sądzę że nie będzie już problemu, bo oryginały wyglądają naprawdę solidnie w porównianiu do współczesnych wyrobów. Nawet nie zakladaj tego na filcu tylko niech jakis tokarz z glowa ci to przetoczy pod simera ustawiajac podpore na czujnik.I kup simera silikonowego 50x65x8 i bedzie gites.A jak juz naprawde filc to wygotuj go w jakims loju czy cos takiego.Albo lepiej sznur lojowo-grafitowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Gab, a jakie masz koło zamachowe? Jeśli z rowkiem ślimakowym, to filc będzie właściwy. Jeśli już nowszego typu, z gładką powierzchnią ślizgową, to faktycznie lepiej roztoczyć gniazdo w podporze i wstawić simering. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gab. Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Gab, a jakie masz koło zamachowe? Jeśli z rowkiem ślimakowym, to filc będzie właściwy. Jeśli już nowszego typu, z gładką powierzchnią ślizgową, to faktycznie lepiej roztoczyć gniazdo w podporze i wstawić simering. Koło z rowkiem pewnie dlatego tak długo śmigał na filcu i było super. Jak dojdzie nowa podpora (czekam z niecierpliwością) to mogę wygotować filc w łoju-zawsze to jakaś większa pewność. Jeżeli tylko coś by mi nie pasowało w jakości wykonania uszczelnienia dam bez wahania do przetoczenia i zastosuję ten simmering silikonowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gab. Opublikowano 29 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Sprawa dobiegła do szczęśliwego końca. Powodem problemów ze sprzęgłem była wyrobiona podpora tylna wału korbowego. Miał zbyt duży luz osiowy i przez to robiły się takie dziwne rzeczy. Podpora wymieniona na nową, sprzęgło złożone z oryginalnych (!) części i nareszcie wszystko gra!Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Razem poszło znacznie sprawniej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.