Skocz do zawartości

ustawienie gaźnika Dellorto w Lc4 620


Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko będzie lepsze od włocha, a BST na pełnym otwarciu nie ustępuje "mechanicznym" braciom. jedynie reakcja na ruch prawej ręki kuleje. Ma za to b. ważną zaletę, jest praktycznie bezobsługowy, pali na zimnym, ciepłym, zatopionym, przewróconym itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko będzie lepsze od włocha, a BST na pełnym otwarciu nie ustępuje "mechanicznym" braciom. jedynie reakcja na ruch prawej ręki kuleje. Ma za to b. ważną zaletę, jest praktycznie bezobsługowy, pali na zimnym, ciepłym, zatopionym, przewróconym itp.

Zgadzam się w 100% z tym co powiedziałeś, jednak przy zwolnieniu i nagłym odkręceniu manety BST nie ma szans z TM i FCR. Dellorto też fajnie reaguje na gaz, ale kapryśny to strasznie jest. I przepustnica waży pół tony :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Keihinie problemem jest przepustnica, w TM podobno nie ma z tym problemu. Jeśli chcesz moto zostawić na dłużej to zrobił bym jak Nitomen, czyli kupił nowy gaźnik i cieszył się jego niezawodnością. Obydwa kosztują 1500zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...