grucha87 Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 no ale na mikuni nie będzie moc tak oddawana jak na dellorto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 no ale na mikuni nie będzie moc tak oddawana jak na dellorto?Będzie oddawana lepiej bo ma pompke. Bardzo podobnie jak na FCR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Wszystko będzie lepsze od włocha, a BST na pełnym otwarciu nie ustępuje "mechanicznym" braciom. jedynie reakcja na ruch prawej ręki kuleje. Ma za to b. ważną zaletę, jest praktycznie bezobsługowy, pali na zimnym, ciepłym, zatopionym, przewróconym itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Wszystko będzie lepsze od włocha, a BST na pełnym otwarciu nie ustępuje "mechanicznym" braciom. jedynie reakcja na ruch prawej ręki kuleje. Ma za to b. ważną zaletę, jest praktycznie bezobsługowy, pali na zimnym, ciepłym, zatopionym, przewróconym itp.Zgadzam się w 100% z tym co powiedziałeś, jednak przy zwolnieniu i nagłym odkręceniu manety BST nie ma szans z TM i FCR. Dellorto też fajnie reaguje na gaz, ale kapryśny to strasznie jest. I przepustnica waży pół tony :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 no więc co jest lepsze? Mikuni? I FCR od dellorto? Spróbuję jeszcze pokombinować z dellorto. Jak się nie uda to będe zmuszony na zakup. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 najlepiej FCR MX , ewentualnie zwykly FCR lub Mikuni TM Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 W Keihinie problemem jest przepustnica, w TM podobno nie ma z tym problemu. Jeśli chcesz moto zostawić na dłużej to zrobił bym jak Nitomen, czyli kupił nowy gaźnik i cieszył się jego niezawodnością. Obydwa kosztują 1500zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.