PeterS Opublikowano 22 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2004 WitamCzy dotarliście może do jakichs materialów, gdzie podają jakie powinno być ciśnienie w kołach etz 250 do jazdy w 1 os. i w 2 + full bagaż? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekB Opublikowano 22 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2004 Instrukcja uzytkowania motocykla ETZ 250, wyd. w 1981 r., wydawnictwo niemieckie, ale po polsku:Ciśnienie pompowania (nadciśnienie):Solo: przód: 170 kPa tył: 190 kPaPrzy dopuszczalnej masie całkowitej: przód: 190 kPa tył: 250 kPa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 22 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2004 Dzięki! Jak to sie ma do barów? Zawsze mi się to myli :oops: Ale jesli w 1 os. 1,7 i 1,9 - to zdziwko. Myslałem, że trochę więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekB Opublikowano 22 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2004 Do przeliczania wspomagam się: http://www.iglak.pl/gardena/jednostki.htm 170 kPa to 1.7 Bar 250 kPa = 2.5 bar Może mała różnica w przodzie (1,7 solo, 1,9 - full) wynika stąd, że obiąża się przede wszystkim tył? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Kozik Opublikowano 22 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2004 Hej ! 1,7 i 2,5 daja rade ale ja stosuje u siebie 1.9 z przodu. Mam nieodparte wrazenie ze na takiej oponce lepiej sie skreca. Moto jest bardziej czule na male zmieny kierunku jazdy. Lubie mocno skladac i dla mnie tak jest wygodnie. Tyl mam raczej na 2,3 - 2,2 ale musze wyporobowac 2,5 moze cos fajniej bedzie :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.