Dudek Martin Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Witam po zimie chcialem sobie ostatnio posmigac motorkiem ale niestety odpala tylko na kopke a to jest jak dla mnie dosc uciazliwe , nie wiem czemu ale rozrusznik mi nie dziala , tzn jak naciskam na guzik(akumulator nowy mam) to slysze tylko przez chwile takie tyk tyk tyk . i koniec , co to moglo sie stac z nim ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Niedokladnie skrecone klemy akumulatora, skorodowane / utlenione zaciski przekaznika rozrusznika.Sprawdzic oczyscic skrecic porzadnie i jezdzic.Aha ten nowy akumulator jakie napiecie pokazuje przy wlaczonych swiatlach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Zewrzyj jakimś kluczem śruby od stycznika, jak odpali to wiesz co do wymiany. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Martin Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Problem w tym ze wszystko az do rozrusznika smiga jak trzeba , a ze niestety dosyc nie typowy model to jest to modle sie zeby to byla jakas drobnostka :banghead: bo szkoda mi go zeby w taka ladna pogode stal w 4 scianach :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Jak guzik nie działa to już nie da się jechać.... :banghead: Kopniak masz to kop i ogień. Sezon nie trwa wiecznie, przyjdzie zima a guzik nadal nie będzie działał, wtedy moto na szrot i koniec frajdy. Bo guzik nie działa więc nie da się jechać. Albo rozgrzeb rozrusznik i napraw, jeśli to on płata figle. I nie martw się o nietypowy rodzaj motocykla czy rozrusznika, da się to zrobić. Mam teraz rozgrzebany rozrusznik, co prawda od innego Harleya, takiego prawdziwego :biggrin: , i też niby nietypowy i części tylko w USA, a prawda jest taka że w Europie wiele samochodów ma taki sam rozrusznik i naprawa jest bardzo łatwa. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Martin Opublikowano 19 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 qurim nie chodzi o guzik tylko ze cos z rozrusznikiem siadlo a boje sie tym bawic bo nie chce czegos zniszczyc . btw a moj harley nie jest prawdziwy ?O.o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 A ma duży silnik V2 typu OHV? Jeśli nie ma to nie Harry wtedy. :icon_razz: Wyżej kolewdzy poradzili. Przekaźnik zewrzyj, będziesz wiedział co i jak. Miernik w dłoń i mierz aku, ładowanie, przepływ prądu i takie tam. Po kablu rozrusznika dojdziesz do przekaźnika schowanego gdzieś pod panelami, ma on 2 cokoły z grubymi przewodami, zewrzyj te cokoły razem za pomocą wkrętaka czy klucza, rozrusznik powinien zakręcić. Jeśli nie to wyjmij rozrusznik i podłącz go do akumulatora dobrego, tylko mocno trzymaj rozrusznik bo się żwawo zakręci jeśli jest zdrowy. Poza tym sprawdź klemy, połączenia przewodów, masy i takie tam. Miłej zabawy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.