jurk Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Witam!Co wybrać z tych nowych modeli 350-tka wydaje się lepsza,ale to nowy model i nie wiadomo jak z awaryjnością,450-tka to model produkowany od lat sprawdzony.Dodam,że moto ma być używane głownie po lasach w górach,więc poręczna i lekka 350-tka wydaje się lepszy a jak wy myślicie co wybrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 450 na rok 2012 to też nowa konstrukcja. Polecam 350 bo robi robotę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurk Opublikowano 8 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 (edytowane) No wiem ;) ale 350-tka pewnie bd miała bardziej awaryjny silnik bo ma prawie taką samą moc co 450 a różnica jest 100ccm. Edytowane 8 Maja 2012 przez jurk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 To nie jest kwestia awaryjności tylko częstszego serwisowania. Coś za coś niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Jakie masz doświadczenie ? Jakim moto jeździłeś? Jak długo? Jak sobie radzisz? Masz dużo dojazdówek czy od razu śmiagasz w docelowym terenie? Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurk Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Widzę,że posiadacz 350 jak możesz to napisz jak ci się jeździ i jak z serwisem.Wcześniej miałem xt 350 a potem drz400e,pierwszym przejeździłem 5 lat drugim 2 lata.Dojazdówki rzadko raczej od razu jadę w las niedaleko od domu,jednak niekiedy chciałbym gdzieś dalej się wybrać,więc raczej bym zarejestrowałem nowe moto.A jak sobie radze dawałem rade,gdzie chciałem wjechać tam dojechałem ;).Teraz chciałbym coś poręczniejszego niż suzuki i mocniejszego niż yamaha,dlatego padło na nowe KTM-y. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 na priv'ie masz mój nr jak chchesz pogadać dzwoń :)) pisać to trochę dużo, lepiej pogadaća i dopytać będziesz mógł jak sie pojawią jakieś pytania. Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 350 - tka :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 mbk napisz coś więcej o odczuciach jakie masz z użytkowania 350, warto? czy lepiej iść w standart czyli 450, w końcu ma tylko 2 kg mniej a silnik trzeba kręcić mocniej. Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 jak nie latasz tylko po puszczy bukowej to ja bym brał 450 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Do modelu 450 - 2012 r. nie porównam bo nie jeździłem.Jeździłem EXC-R 450 2008 ( to ten model z dwoma obiegami oleju w silniku, który był robiony w latach 2008-2011) i odczucia dotyczą tego modelu.- co do wagi to parametry dużej różnicy nie wskazują ale ta odczuwalna podczas użytkowania jest dość znaczna ( zarówno podczas postoju jak i jazdy)- co do silnika to wg mnie jest bardziej narowisty, szybciej się wkręca i agresywniej oddaje moc. Ale też i moc w górnym zakresie kończy się wcześniej niż w 450.- bardzo słabo hamuje silnikiem ( przez to poniosło mnie kiedyś na gumie i lekko sponiewierało :))!!! w 450 odpuszczenie gazu powodowało powrót z pionu (kompresja) , tutaj brak nogi na hamulcu skończył się glebą)Jak na ten moment 450 była dla mnie przyjaźniejsza w jeździe ( 350-ką mam przejechane tylko ok 300 km w terenie i po prostu muszę się "wjeździć") Pomimo większej mocy 450 jest bardziej przewidywalny w oddawaniu mocy i bardzo dobrze moc komponuje się z wyważeniem motocykla.350 jest odczuwalnie lżejsza i przyjemniejsza w jeździe. Uwaga taka że potrafi zaskoczyć oddaniem mocy w stosunku do swojej wagi :) i robi się ciekawie!!Uważam również , że 350-ka jest bardziej wymagająca co do umiejętności.Fajnym porównaniem jest ( kiedyś to usłyszałem przy opisie samochodu i po małej przeróbce będzie pasowałoi:)):450 to taka maczeta co wchodzi w każdy teren siłą i mocą jak w masło350 to taki wsciekły scyzoryk który też wysiecze teren ale już w innym stylu :laugh:NA oba nie ma "bata" ale każdy inny. :excl: Myślę, że kilka wyjazdów i całkiem się zaprzyjaźnię.Na ten moment jestem zadowolony z wyboru w 100%, Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.