Skocz do zawartości

Bmw F650 problem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, jestem posiadaczem motocykla bmw f650 z 96 r. motorek sprawuje sie swietnie, wlasnie niedawno zostal dokladnie sprawdzony i wyczyszczony uklad dolotowy, po tym zabiegu znacznie poprawil sie , tzn stal sie mozniejszy, ladnie pali itp. Lecz mam jeden problem ... mianowicie przed tym zabiegiem jak i po nim przy obrotach 4.9 tys + po jakiejs minucie traci moc.. tak jak by brakowalo paliwa, szarpie nim troche az wkoncu obroty spadaja do zera,, dopiero po minucie moge go odpalic i smigac dalej jak by nigdy nic ale tylko do tych nieszczesnych obrotow... w przypadku zwekszenia obrotow np 5.5 to caly przebieg zdazen jest identyczny z tym ze nie ma juz uczucia szarpania i tylko po 10 s w momencie trai obroty do zera.. w motorku nie ma zadnych zabespieczen itp bowiem kiedy go kupilem spokojnie moglem smigac przy takich obrotach nic sie nie dzialo.. prosze o porady co moze byc przyczyna :) z gory dziekuje wszytskim za odp. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź odpowietrzenie zbiornika. Jak Ci zgaśnie otwórz korek to usłyszysz jeśli się zapowietrza a poza tym moze ktoś wężyk przytrzasnął.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź odpowietrzenie zbiornika. Jak Ci zgaśnie otwórz korek to usłyszysz jeśli się zapowietrza a poza tym moze ktoś wężyk przytrzasnął.

 

No właśnie one mają skopane odpowietrzanie zbiornika. U mnie często słychać jak ciężko zasysa się powietrze przez odpowietrznik (świszczy). Zauważyłem, że pomaga jak korek wlewu paliwa założy się odwrotnie, tzn klapka od zamka korka odchyla się w stronę siedziska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, przetestowalem troche motor i ewidentnie zapowietrzanie baku odpada, nic nie slychac po odkreceniu korka, to pewnie bedzie ten modół jak Kolega wczesniej napisal... troche minie zanim to sprawdze bo nie mam za bardzo od kogo zdobyc takowego na przetestwanie;/ jesli ktos podejzewa inne przyczyny problemu to prosze napisanie ich tutaj;) co zauwazylem przy jedzie jesze.. mianowidzie smigam zawsze ta sama trasa przy testowaniu i przy tych nieszczesnych 5 tys obratach za kazdym razem traci moc i gasnie po przejechaniu niemal identycznej odleglosci;) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij bak, i sprawdź dokładnie jak idzie wężyk z paliwem. Może jak ktoś mądry już napisał, masz zagięty wężyk, i po prostu silnik nie dostaje tyle paliwa ile powinien. Tak miałem w GSXR :)

 

Czy ten problem z obrotami masz na każdym biegu...?

Edytowane przez maniek_7

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to raczej na problem z paliwem jednak aby wyzbyc się obawy to twój moduł jest rozbieralny jeśli nie fabrycznie to wypada go rozciąć ładnie żeby potem skleić. Jak go rozbierzesz (jeśli masz ochotę i czujesz się na siłach) to należy sprawdzić czy nie ma zimnych lutów, tak wyglądają:

21.jpg

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

baku sciagac nie musialem bowiem od kranika krociutka droga do gaznika i wszytsko wiadac jak na dloni, rurka nigdzie nie zagieta, paliwko z kranika tez leci na moje oko prawidlowo, rurke od odpowietrzenia przedmuchalem i nie wksazywalo aby byla jakos zapchana;) hm... nie jestem zbyt dobrym mechanikiem i boje sie troche rozkrecac ten modul ale wyglada na to ze wyjscia nie mam;/ zlokalizowalem go z samego tylu przy kierunkowskazach, taka czarna prostokatna skrzynka, nieduza:) niech ktos potwierdzi ze to rzeczywiscie on to mysle, ze w poniedzialek sie za to wezme ( weekendy pracuje;/) pozdrawiam

 

a co do obrotach na innym biegu, powiem szczeze ze nie sprawdzalem tego bowiem na nizszym biegu przy 5 tys obrotach strasznie juz wyje, ale jesli pomoze to przy zdefiniowaniu problemu to przy najblizszej okazji sprawdze jak jest na innych biegach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to być jeszcze regulator napięcia. Jest pod siedzeniem i potrafi się przegrzewać, szczególnie jak jeździ się z pasażerem i siedzenie dociska (no ale wtedy objawem były by nierówne obroty bez względu na zakres, strzały w tłumik, gaśnięcie, kłopoty z aku i itd). Ja mam założony wiatraczek od kompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...