rafl998 Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 (edytowane) Posiadam jawę 350 taką jak na tym obrazku: http://www.mzetz.fora.pl/images/galleries/3469317174a4cb4fb231c2-541051-wm.jpg i mam problem z elektryką ponieważ nie ma iskry.Stała ona u mnie w garażu nie odpalana przez 16 lat. Edytowane 3 Maja 2012 przez rafl998 Cytuj http://gps.wroclaw.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Akumulator nowy i platynki wyczyścić na początek. Wymiana świec do tego oraz kontorla połączeń cewki. Po takim okresie to nawet ztacyjka może zaniemóc :) Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Nie zapomnij że na kierownicy masz przełącznik zapłonu, musi być w środkowej pozycji, ten czerwony na prawej stronie kiery. Bez tego nie pojedzie. Nowe aku, czyszczenie platynek + smarowanie osi przerywaczy, regulacja zapłonu i powinna palić. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafl998 Opublikowano 5 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 (edytowane) wielkie dzięki Wam za pomoc :) ok zrobiłem wszystko co napisaliście no i odpaliłem ją ale już za 3 razem jak odpalam to nie chce się już uruchomić, cały czas zalewa świec :angry:Jakieś sugestie ? Co mogę zrobić ? Edytowane 6 Maja 2012 przez rafl998 Cytuj http://gps.wroclaw.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Sprawdz filtr powietrza i gaznik. Nie pamiętam już jak tam ssanie hulało. A jak długo pracuje ci ten motocykl nim go gasisz ? pamiętaj , że świecę potrzebują osiągnąć swoją temperaturę... Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafl998 Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 (edytowane) A jeżeli zmieszam paliwo do jawy z olejem do 4t to będzie jakaś różnica ?Jak odpaliłem to chodziła ok 3s Edytowane 7 Maja 2012 przez rafl998 Cytuj http://gps.wroclaw.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Ma być olej do 2T przecież taki się nie rozmiesza dobrze , a w ogóle ma być olej taki jak należy. Na oleju nie oszczędzisz . . . Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 A paliwo zmieniałeś?? Czy odpalasz na tym co było w baku przez 6 lat?Sprawdz gażnik,świece,i kranik,może jest zapchany jakimś syfem. olej do paliwa ma być tylko do dwusuwów! tak jak Ci thomyk doradził,dobry i tani jest nasz polski Orlen 2T,Nie wlewaj pod żadnym pozorem 4t do baku,bo może skończyć się to zatarciem silnika ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.