erde Opublikowano 20 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2004 witam po dłuższej przerwie. znów mamy problem i to dość dziwny. złozylismy całą etz, ale nie odpalała. W końcu coś się rozpierdzieliło z kopniakiem. bo nie kręci wałem - pewnie zębatka czy coś tam się popieprzyło. Chcieliśmy to zrobić, ale okazało się, że za cholerę nie mozemy zdjąć pokrywy od sprzęgła!!!! NO to naprawdę jest jakaś paranoja. Zakładaliśmy to na silikon, ale przy próbach zdjęcia, cały silikony wywaliliśmy. Odkręcone są wszystkie śruby mocujące tą pokrywę do karteru, pokrywa na dole silnika odchodzi pięknie, a na górze nie chce! próbowaliśmy wszystkiego, wyjęliśmy to całe badziewie od sprzęgła, i dalej nic, pieprzona pokrywa nie chce zejść. pokruszyłą się już na rancie i do niczego się nie nadaje. będziemy chyba ją cięłi diaxem, bo inaczej naprawdę nie chce odejść!!!! czy ktoś w ogóle spotkał się kiedyś z takim problemem??? aha, etka nie odpalała, bo okazało się, że jeden z przewodów od alternatora trzymał się tylko na jednym włosku, a akumulator to w ogóle już nie zyje. ok, koniec pisania. proszę Was o pomoc jesli wiecie o co chodzi z tą pokrywą. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3lement Opublikowano 20 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2004 Spróbuj zdiąć kopnik a dopiero potem dekiel moze ci sie cos z tym wałkiem rozruchowym przyblokowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erde Opublikowano 20 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2004 :evil: nie no kop jest zdjęty, tak samo dźwignia biegów. silnik leży na stole, więc nie blokuje się o podnóżek. wyjęliśmy też mechanizm dociskania sprzęgła, więc to też nie trzyma. jeszcze jakieś koncepcje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 20 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2004 jesli to jest 250/251to po odkreceniu dekielka od obrotomierza ,wykreceniu napedu obrotomierza ,zdjeciu dzwigni zmiany biegowodkreceniu !!wszystkich!! srobdekiel powinien zejsc ja to robie tak ze trzymam za dzwignie kopniaka, naciskam na niai jednoczesnie uderzam delikatnie mlotkiem gumowym w nadlew w ktory wchodzi linka sprzegla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erde Opublikowano 21 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2004 sprawa jest o tyle dziwna, że pokrywa odchodzi minimalnie od kartera, a na dole silnika całkiem, tak, że jest około 2 cm przestrzeni. ale na górze, tak mniej więcej przy cylindrze (też zdjęty) nie chce odejść. rusza się na wszystkie strony, ale to wszystko :( :( :evil: ja naprawdę nie wiem co to za cholera!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Kozik Opublikowano 21 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2004 Tak mysle ze MOZE ale to malo prawdopodobne ze dekiel zablokowal sie na tulejce albo szpilce. Skoro na dole odszedl duzo a na gurze malo moze w gniezdzie gornej tulejki albo szpilki (jest w okolicach prodzu, nad sprzeglem) zakleszczylo sie. Proponowal bym zdjac jeszcze raz dekiel ale WSZEDZIE rowno. Jezeli to nie to to nie wiem... a moze ten sylikon ktorego urzyliscie to jakisc wysokoodporny klej ?? (nie wiem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 21 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2004 zaluz kopniak i poruszaj nim moze trzyma sie na trybie od kopniaka ? ja jak zdejmuje to zawsze energiczni poruszam kopnikiem zeby sie wyzebil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.