Pit3r Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Potrzebuję porady od osób które więdzą co nie co w sprawach zawieszenia Moto gsxr K7 1000, cały zawias ustawiony wg serwisówki, z przodu niedawno zmieniane uszczelniacze, zalany olej 5W Silkolene. Opony michelin pilot powery nówki (600km temu założone). Ciśnienie przód 2,2 tył 2,4. Moja waga 70kg. Moto jest wg mnie twarde. Gdy siadam na nie ledwo co się ugina, mierzyłem SAG z przodu i wynosi on 13mm, chyba za mało? Aczkolwiek co do pracy przodu nie mam zastrzeżeń - dziury wybiera elegancko, w zakrętach nic złego nie zauważam, zawsze trzyma się drogi bardzo dobrze. Gorzej sprawa wygląda z tyłem. Na prostej jest ok, czasami jak złapie nierówność to potrafi na chwilę stracić przyczepność tylna opona. Gorzej jest na zakrętach, głównie na krótkich gdzie szybko pochylam moto i odkręcam gaz. Wtedy tył jest strasznie niestabilny, bardzo łatwo traci przyczepność, trzeba uważać z gazem a i tak przeważnie zawsze wychodzę mniejszym lub większym slidem. Na dłuższych winklach jest lepiej aczkolwiek na wyjściach też dupa potrafi lekko latać na boki. Pomaga gdy tyłek przesunę bardziej w stronę tyłu. Krótkó mówiąc tyl ma strasznie małą przyczepność. Co o tym sądzicie? Jak powiniennem ustawić zawias żeby pozbyć się problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Umów się na indywidualną regulację zawieszenia pod Twoją wagę u człowieka który sie na tym zna.Np. http://www.ltdesigns.pl/ Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit3r Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Rozmawiałem już z Łukaszem, miałem się umówić w tym tygodniu ale nie miałem czasu. Wczoraj z nudów naczytałem się artykułów o regulacji zawieszenia i chcialem sam coś spróbować co by złapac chociaż jakieś podstawy jaką śrubką jaki efekt się uzyskuje ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Też tak miałem, ale w konfrontacji z wiedzą i doświadczeniem Łukasza zrobiło mi sie głupio i dałem sobie spokój. :) Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 a ile biora za ustawienie zawieszenia ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 (edytowane) 120 za regulacje.Ja mam Michelini Pilot Power 2CT i potrafią się śliznąć na mojej R6 więc na litrze jeszcze bardziej.Może Twój problem tkwi nie tylko w twardym tyle ale również gównianej oponie.Po przejechaniu 4 tyś na tych oponach stwierdzam że nie są za dobre na winkle.Plusem ich jest to że bardzo powoli znikają. Edit: może opona nie jest gówniana, ale na pewno nie jest przeznaczona do ostrej jazdy w zakręcie. Edytowane 25 Lipca 2012 przez marcinrednose Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Problem autora polegał raczej na tym że tył był niedociążony. Nie wiem czy regulacja zawieszenia tutaj coś by pomogła. Chociaż z drugiej strony ten motocykl ma taką moc że szybkie odkręcanie gazu w dużym złożeniu zawsze będzie skutkowało uślizgiem, no nie ma siły. Trzebaby mieć jakąś torową oponę żeby poradziła sobie z takim momentem. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Problem autora polegał raczej na tym że tył był niedociążony. Nie wiem czy regulacja zawieszenia tutaj coś by pomogła. Chociaż z drugiej strony ten motocykl ma taką moc że szybkie odkręcanie gazu w dużym złożeniu zawsze będzie skutkowało uślizgiem, no nie ma siły. Trzebaby mieć jakąś torową oponę żeby poradziła sobie z takim momentem. Fakt tył możesz mieć niedociążony, zwłaszcza że z tego co slyszalem moto jest fabrycznie ustawiane pod wage coś pod 80kg - tak słyszałem, jeśli to nie prawda proszę mnie poprawić. Jedź do Łukasza - potwierdzam warto.Co do tych ślizgów to zwróć uwagę po czym jeździsz - asfalt może być śliski. Zobacz też DOT opony. Nie wiem jak jeździsz, ale do czasu ustawienia moto itp. możesz wchodzić w zakręt na wyższym biegu to cie tak nie pociągnie jak dodasz gazu za dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.