Skocz do zawartości

Nierówna praca silnika - CBR F4i


Lukki
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma zadnych nieszczelnosci kroccow z filtra do przepustnic i z tamtad do glowic ?

Jesli nie to trzeba sprawdzic wszystkie czujniki i ich instalacje wplywajaca na obroty, zaczynajac od czujnika polozenia przepustnic.

Nie jestem mocny w Hondzie i nie pamietam dokladnie calego ukladu elektroniki rzadzacego wtryskiem, wiec moze ktos inny wie cos wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez sprawdzane zeby wszystko bylo na szczelnie i wyglada ze ok co do czujnikow to tez sprawdzane ten od powietrza co idzie do airboxu, mapsensor i otwarcia przepustnic

 

sezon juz szukam i chyba zwatpie. tym bardziej mi to przeszkadza bo motocykl do stuntu i przy "wolnej gumie" takie wahanie na obrotach denerwujace jest bo trzeba caly czas pion korygowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...