Skocz do zawartości

pytanie do specow od uszczelniania silnika i specow od aku.


nufry
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cieknie olej z silnika (MZ TS 250) a konkretnie w miejscu gdzie jest nozka do zmiany biegow - z tego walka co sie na niego naklada wajche do zminy biegow. Pytanie - czy da sie to uszczelnic nie rozbierajac silnika ? myslalem o nalozeniu jakiegos filcu na ten walek i docisniecie wajcha od zminy biegow. nie wiem czy zda egzamin, moze mial ktos podobny problem, a jesli nie da sie z zewnatrz to jak to zrobic od srodka, i co jest pod deklem od strony sprzegla, czy jak go zdejme to bede umial zlozyc i jak to uszczelnic ? Drogi problem to ile czasu powinien sie ladowac akumulator (stal rok czasu) jest rozladowany na maxa (aku. 6 V) i jakim pradem go ladowac i mniej wiecej ile czasu.

 

Z gory dzieki za pomoc, i sorry za taka nie uporzadkowana wypowiedz :buttrock:

 

jesli komus zechcialo sie przecztac i moze pomoc to bardzo bede wdzieczny :D

 

pozdr. i udanego sezonu

 

a jesli ktos nie zrozumial mojego problemu to prosze powiedziec to zrobie zdjecie problemu :D :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

 

Co do nieszczelnosci to proponuje zdjecie pokrywy i wymiane w niej oringa przez który przechodzi walek z.biegów.

 

akku: jaka ma pojemnosc ? jesli np ma 5Ah to podladuj go prądem 0.5A ... czyli ustawiasz prąd który bedzie 1/10 pojemnosci akku (oczywiscie mowa o standardowym ladowaniu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

 

Co do nieszczelnosci to proponuje zdjecie pokrywy i wymiane w niej oringa przez który przechodzi walek  z.biegów.

 

 

oringa - a co to jest ? ile kosztuje taka cześć i gdzie moge ja kupic. Łatwo to sie zaklada ? a ile czasu powinno sie ladowac akumulator ?

 

pozdr. i dzieki za odpowiedz !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oring jest to gumowy pierscien dostaniesz go w kazdym sklepie gdzie sa czeci no mz, mozesz tez prubowac w hydraulicznym no ale musisz miec na wzór. Wymienia go sie bardzo łatwo poprostu wyjmujesz stary i zakładasz nowy.

 

a teraz mam jeszcze pytanko co zrobic jak w etz 150 wymiana tego oringu nic nie dała?

 

pozdro @

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm ja nie pomoglo to jedyna mozliwosc ze walek biegow w tym miejscu jest wytarty ale bylo by to bardzo dziwne moze to nie ten o-ring albo podwinal sie podczas wkladania ?

 

a aku laduj jak najmniejszym poradem tak aby tylko cos tam bylo i zostaw tak na 2 dni potem wyladuj go i ponownie naladuj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 150 jest inaczej bo drazek zmiany biegów wczodzi w drazek od startera i jak wymieniłem ten oring w lewej pokrywie silnika to olej dalej leciał.

 

Mam nastepne pytanie czy drazek zmiany biegów, tez ma jakies uszczelnienie. Jezeli ma to czy da sie je wymienic bez rozpuławiania silnika.

 

Prosze o konkretne odpowiedzi z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...