nufry Opublikowano 17 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2004 Cieknie olej z silnika (MZ TS 250) a konkretnie w miejscu gdzie jest nozka do zmiany biegow - z tego walka co sie na niego naklada wajche do zminy biegow. Pytanie - czy da sie to uszczelnic nie rozbierajac silnika ? myslalem o nalozeniu jakiegos filcu na ten walek i docisniecie wajcha od zminy biegow. nie wiem czy zda egzamin, moze mial ktos podobny problem, a jesli nie da sie z zewnatrz to jak to zrobic od srodka, i co jest pod deklem od strony sprzegla, czy jak go zdejme to bede umial zlozyc i jak to uszczelnic ? Drogi problem to ile czasu powinien sie ladowac akumulator (stal rok czasu) jest rozladowany na maxa (aku. 6 V) i jakim pradem go ladowac i mniej wiecej ile czasu. Z gory dzieki za pomoc, i sorry za taka nie uporzadkowana wypowiedz :buttrock: jesli komus zechcialo sie przecztac i moze pomoc to bardzo bede wdzieczny :D pozdr. i udanego sezonu a jesli ktos nie zrozumial mojego problemu to prosze powiedziec to zrobie zdjecie problemu :D :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 17 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2004 witam. Co do nieszczelnosci to proponuje zdjecie pokrywy i wymiane w niej oringa przez który przechodzi walek z.biegów. akku: jaka ma pojemnosc ? jesli np ma 5Ah to podladuj go prądem 0.5A ... czyli ustawiasz prąd który bedzie 1/10 pojemnosci akku (oczywiscie mowa o standardowym ladowaniu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 18 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2004 witam. Co do nieszczelnosci to proponuje zdjecie pokrywy i wymiane w niej oringa przez który przechodzi walek z.biegów. oringa - a co to jest ? ile kosztuje taka cześć i gdzie moge ja kupic. Łatwo to sie zaklada ? a ile czasu powinno sie ladowac akumulator ? pozdr. i dzieki za odpowiedz ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 18 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2004 Oring jest to gumowy pierscien dostaniesz go w kazdym sklepie gdzie sa czeci no mz, mozesz tez prubowac w hydraulicznym no ale musisz miec na wzór. Wymienia go sie bardzo łatwo poprostu wyjmujesz stary i zakładasz nowy. a teraz mam jeszcze pytanko co zrobic jak w etz 150 wymiana tego oringu nic nie dała? pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 18 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2004 hm ja nie pomoglo to jedyna mozliwosc ze walek biegow w tym miejscu jest wytarty ale bylo by to bardzo dziwne moze to nie ten o-ring albo podwinal sie podczas wkladania ? a aku laduj jak najmniejszym poradem tak aby tylko cos tam bylo i zostaw tak na 2 dni potem wyladuj go i ponownie naladuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 18 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2004 a teraz mam jeszcze pytanko co zrobic jak w etz 150 wymiana tego oringu nic nie dała? pozdro @ kupic taki sam o tej samej srednicy zewnetrznej , ale grubszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 19 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2004 w 150 jest inaczej bo drazek zmiany biegów wczodzi w drazek od startera i jak wymieniłem ten oring w lewej pokrywie silnika to olej dalej leciał. Mam nastepne pytanie czy drazek zmiany biegów, tez ma jakies uszczelnienie. Jezeli ma to czy da sie je wymienic bez rozpuławiania silnika. Prosze o konkretne odpowiedzi z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.