LORD VADER Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Serwisówka mówi że zawór (termostat woskowy ) otwiera się przy 65'C , ale efekt jest taki że jak śmigam z plecakiem (spokojniej) to niemoge przekroczyć 67 - 70C . Wszystkie znane mi piece benzynowe chłodzone woda mają płyn podczas pracy w granicach 80-100'C i nie chciałbym czegos spartolic latając na niedogrzanym piecu . .Prosiłbym znających temat o porade ,Z góry dziekuję ;) Whip , znam twoją opinię , ale musze wiedzieć więcej ;) Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 (edytowane) Fakt, trochę niska temperatura. Taka VFR 800 VTEC łapie często nawet ponad 110'C. A jak odpalisz i poczekasz na biegu jałowym te 10-15 minut to jaką złapie temp. i czy włączy się wentylator? Edytowane 22 Marca 2012 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 (edytowane) Włączają się przy 94 potem przez chwilę leci do 96 i spada a wyłączają przy 93-92 (temp. otoczenia 14'C) . Na postoju jest OK , ale nie od tego jest litrowa fałka :sad:Zastanawiam sie czy ECU nie miesza za bogato przy tych 67'C bo spaliny smierdzą "na bogato" . Na postoju , po paru minutach tego nie czuć (przynajmniej tak mi się wydaje , ile mozna spaliny wąchać :bigrazz: ) Edytowane 22 Marca 2012 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 (edytowane) Czy wartości temp. włączenia/wyłączenia wentylatora zgadzają się z tymi w serwisówce? Warto również spojrzeć na schemat elektryczny czy sterowanie wentylatorem odbywa się za pomocą ECM (wtedy jest tylko jeden czujnik temp. cieczy) czy też ma swój oddzielny czujnik. Oprócz tego sprawdź: - Czy układ chłodzenia nie jest zapowietrzony.- Czy napięcie ładowania jest odpowiednie (nieprawidłowe napięcie może w skrajnych sytuacjach fałszować odczyty z czujników).- Sprawdź sam czujnik (Choć to mało prawdopodobne bo gdyby był uszkodzony to ECM by to sygnalizował). Edytowane 23 Marca 2012 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Poszukaj na angielskich forach, jesli dobrze pamietam, sa 2 termostaty.Jeden utrzymyje temperature w ok 77C a drugi wlasnie ok 66C. Czy i jaki to moze miec wplyw to niestety nie wiem :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Wszyskie zdobyte informacje wskazują że tak ma być (odpowiedzi na wszystkie powyższe pytania brzmią TAK lub PRAWIDŁOWO) . Winowajca jest główny termostat bo puszcza płyn już przy 66'C , po prostu znajde podobny któy bedzie się włączał powyżej 75'C i zdam relacje , jak działa. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bratek Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 w każdym układzie chłodzenia cieczą za właściwą temperaturę odpowiada termostat i/lub termostaty. Jak cie temperatura nie skacze wyżej jak 70st to zapewne termostat otwiera się aż nadto - wymień termostat i będzie po problemie, nie szukał bym w ECU czy czujnikach.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.