thestunner Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Witam. Mam mały problem z moją planetką. A mianowicie. Kupiłem ją późną jesienią, więc nie było już kiedy jeździć, ale po przejechaniu 270km stanęła i nie chciała zbytnio chodzić. Rozkręciłem gaźnik, przy okazji poprzestawiałem go ;/. No i jak się potem okazało po całkowitym rozebraniu, padły pierścienie przez to, że był włożony odwrotnie tłok i nie był dopasowany wielkością do cylindra, gdyż miał spore luzy po wyjęciu. No dobra, więc kupiłem nowiutki tłok WOSSNERA, pierścienie, cylinder dany do szlifu, złożyłem, chodzi. No i po dotarciu ok 300km, czas na szybszą jazde i tu zaczyna się problem. Przed tym jak padły pierścienie to spokojnie we 2 na 4 biegu 140 było. A teraz to max 110-120 i więcej nie chce iść. Możliwe, że przestawiłem trochę pływak paliwowy w gaźniku. Wyregulowałem obroty, powietrze. Bardzo szybko się wkręca tylko nie wiem właśnie czy na najwyższe możliwe obroty. Zrywyny dość jest. No ale dlaczego nie chce szybciej jechać ? Z góry THX za pomoc ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 a obrotomierz masz? jak wskazuje? a jak wskazywal wczesniej? sposób docierania tez ma wpływ na pozniejsza eksploatacje. Jak zamuliles przy docieraniu to bedzie mulił. teraz dobrze go piłuj to może się polepszy. Silnik sie przyzwyczaja do obrotow i stylu jazdy. Miałem pare razy moto po emerytach co zamulali to niechciały jezdzic. Pokreciłem je dobrze na obrotach i sie polepszyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Napewno docieranie ma wpływ znaczny na pozniejsze zachowanie się motocykla. Pokombinuj z dyszami może coś . A jak to spala ? jaka świeca ?Spróbuj ustawić wg serwisówki może ten gaznik twój . Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thestunner Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Zamulony to raczej nie jest ;) Obrotomierza niestety nie ma a o kolorze świecy nie pomyślałem, zaraz zobaczę ;) aa co do serwisówki to właśnie problem jest, że jej nie mam i nie moge jej nigdzie znaleźć. Ma ktoś coś takiego? W mito jest podobno ten sam silnik, więc też chyba może być, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thestunner Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 No więc tak:na 100km spalił mi 8.5 l. - to chyba za dużona 2 biegu max 60kmna 3 biegu max 95na 4 biegu 110 i nic nie daje czy włoże 5 czy nawet 6, jedzie tyle samo a może nawet wolniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stigy Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 (edytowane) A blokuje obroty, czy jak się objawia to że nie chce dalej iść ? Jeżeli ta granica jest bardzo precyzyjna to wygląda to na jakąś blokadę... Tylko pytanie dlaczego wcześniej tak nie było... Może ten tłok wcześniej był jednak dobrze włożony ? Nie słyszałem jeszcze żeby ktoś odwrotnie wsadził tłok - co za zło... Edytowane 22 Kwietnia 2012 przez Stigy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thestunner Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Tłok był włożony strzałką do gaźnika. Założyłem strzałką do wydechu bo tak powinno być, prawda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stigy Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 (edytowane) Tak zwykle jest - strzałką do przodu. Ale nie mam pewności czy tak jest w 100% motocykli. Ja na pewno bym to sprawdził zanim zaczął bym kogoś poprawiać. Poza tym jeżeli ten tłok chodził już drugą stroną to nie wiem czy można go sobie tak bezkarnie przełożyć. Jak zużyta jest tuleja ? Odpowiedz może jeszcze na moje poprzednie pytanie. Edytowane 22 Kwietnia 2012 przez Stigy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thestunner Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Pisałem wcześniej, tłok i pierścienie są nowiutkie Wossnera i cylinder dany do szlifu. Z tymi obrotami to właśnie sam nie wiemm wygląda na to jakby nie chciał się wkręcić na 4 wyżej i potem wkładanie 5 i 6 jest zbędne, gdyż nic nie daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stigy Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 (edytowane) Zawsze odcina przy identycznych obrotach ? Na 2,3 biegu też ?Na ile pasowałeś tego Wossnera ?Jak przekładałeś tłok w drugą stronę to patrzyłeś jak mocno płaszcz jest wytarty (czy powłoka teflonowa się zdarła w którymś miejscu) ?Ile zrobiłeś na tym tłoku ? Edytowane 24 Kwietnia 2012 przez Stigy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thestunner Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 problem rozwiązany ;) przyczyną była nie do końca włożona jakaś linka (takie dwie tam są). dzięki wszytkim za pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.