Skocz do zawartości

Mińsk 125 Problem z gaźnikiem


kaamil987
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam mały problem a wiec odpalam mińska 3-4 sekundy trzyma obrort zaraz wkreca sie na coraz wieksze i wieksze i gaśnie ale gdy mu pompuje paliwo pompka to utrzymuje obroty wiec nie wiem czy to wina gaźnika czy czego? proszę o pomoc.

gaźnik był rozkręcany na częsci pierwsze i czyszczony, kranik tez sprawdzałem a nawet wymieniałem i na kazdym to samo, probowalem tez majstrowac przy iglicy ale czy mu zwiekszalem dawke paliwa czy zmniejszalem jest ciagle to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie sprawdziłem juz wszystko i wydaje mi sie ze ok lecz nie patrzylem na uszczelke miedy karterami wiec juz sam nie wiem co to moze być

muszę skombinować inny gaźnik i zobaczyć jak na innym sie bedzie sprawowal. jeśli znajde przyczyne to napiszę a jeśli ktos wie co sie mogło stać to proszę pisać.

miałem jeszcze takie przeboje z tym gaźnikiem ze ta misa od spodu była krzywa i przeciekała wiec przetarłem ja troszkę na kamieniu i nie cieknie i takie pytanie moze coś byc od tego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez o tym wiem kolego tylko co jest tego przyczyna ? sam nie wiem dziś sie pytalem znajomego to mowi ze na pewno to wina gaźnika

W takim razie jak paliwo dochodzi z kranika do gaźnika, a z gaźnika już nie to masz odpowiedź. Wyczyściłeś ten gaźnik porządnie? (Kup jakąś chemię do gaziorów w motoryzacyjnym) bo niektórych syfów ciężko się pozbyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczyło rozebrać gażnik i go przeczyścic prawdo podobnie Cie nawet linka od gazy zadzerwiała i masz otwarta przepustnice znaczy sie iglice :) jak stal tyle na dworze to nie ma Co sie dziwic :) miałem taki sprzet fajne maszynki maja tylko jedna wade padaja koszyczki sprzegłowe :>

Żeby jeździć trzeba mieć benzynę we krwi, ale i olej w głowie…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale napisalem ze gaźnik to ja czyścilem płynem który wrzera zdze, benyna i spręzarka linki mam nowe ale jak poskladam silnik to powiem czy wszystko git a najgorsze jest do ze nie moge do niego nigdzie dostać cześci hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam. problemem był źle założony simering na wale od strony sprzęgła. Mam tez male pytanie poskladalem wlasnie silnik ale cos mi nie pasowalo

i juz wiem co, na wale od strony sprzęgła idzie: 1łożysko 2 tuleja 3simering 4zabezpieczenie a pozniej lozysko przy wale a ja zalożylem najwierw zabezpieczenie

a poźniej łożysko i nie chciala mi wejsć tuleja wiec poskladalem bez niej i nie wiem teraz czy rozpolowić silnik i zlożyc jak ma być czy nic sie nie stanie jak tak jest

założone ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nic sie nie stanie, ale jeśli łożysko sie przesunie to czop wału dostanie po dupie i będziesz miał wydatki.☻

Najtaniej jest w tej sytuacji rozłożyć zrobić jak trzeba i złożyć. Raptem pare godzin i gra muzyka.

Edytowane przez Żurek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik jest już poskładany lecz nie zrobiłem tego, ale ktoś mi powiedział ze nic się nie stanie najwyżej łożysko się przesunie ale nic nie powinno sie stać. ale i tak juz po fakcie. jak coś to jeszcze się odezwę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...