Skocz do zawartości

kaamil987

Forumowicze
  • Postów

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Mińsk,Wsk,Mz,Komar,Romet
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Opolskie

Osiągnięcia kaamil987

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. WItam mam silnik VW 1.9TD 75km i siadł mi w nim wał kupiłem drugi blok z 1.9D i przekładam wał ale nie wiem co mam zrobić z panewkami czy zostawić z tego silnika i dać tamten wał czy Przekładać panewki razem z wałem i tymi czopami mocującymi. na panewkach na korbowody z dawcy jest wyryta firma DTS wie ktoś może co to za firma i czy opłaca się zakładać te panewki czy lepiej nowe ? i panewki na korbowody różnią się minimalnie szerokością. z tego 1.9TD są lekko szersze
  2. Witam. mam mały problem a więc jechałem sobie mińskiem ostatnio i przez jakiś kilometr mi zaczął przerywać, nie przerywał na wysokich obrotach później się uspokoiło i nagle zgasł. nie chciał odpalić ani od kopa ani na popych. myślałem że to wina świecy bo nie miała iskry dałem inna ale zauważyłem że jak kopie słabo to iskry nie ma muszę porządnie machnąć żeby coś się pokazało zdjąłem kabel i na kablu tak samo, zdjąłem dekielek i w tym iskrowniku niby wszystko ok. dokręcałem i poprawiałem kabelki i nic. a mińsk nie odpali ani od kopa ani na popych. nie wiem czy to wina cewki czy modułu wie ktoś może jak to sprawdzić albo ma jaki kolwiek pomysł. proszę o pomoc i pozdrawiam
  3. Problem rozwiązany wymiana simeringów i uszczelnienie silnika pomogło. pozdrawiam
  4. Witam. potrzebuje informacji na temat przerabiania Gaźnika od dniepra do Mińska. Jeśli ktoś już to kiedyś robił lub widział na internecie to proszę o jakieś informacje. pozdrawiam Potrzebuje kupić gaźnik do mińska i myślę nad http://images7.fotosik.pl/3841/f44b0d87ee6cd288.jpg takim czymyś. i tu mam pytanie czy ktoś ma taki gaźnik albo wie jak się na nim motor sprawuje.?
  5. nie mogę dojść co to.. ale kupiłem wszystkie simeringi i uszczelki. i tak muszę go rozpołowić żeby wymienić simering od strony oleju to już uszczelnie go jeszcze raz. i dam znać. pozdrawiam
  6. z gaźnikiem próbowałem już różne cuda dziś cały dzień siedziałem i wszystko sprawdzałem i dalej ciul.. jutro wymienie simering jak będę miał czas jak by cośto się odezwę Witam. :) dziś znów podniusł mi ciśnienie i go przegoniłem i jak jechałem na pełnym gazie i mu pusciłem gaz to w ogóle nie chciał schodzić z obrotów dopiero po chwili ale i tak miał takie że aż mało silnik nie wyskoczył. i mam pytanie czy może to być wina filtra powietrza ? i jaki opłaca się lepiej kupić orginalny czy jakiś dopasować może ?? pozdrawiam
  7. gaźnik i króce są raczej szczelne ale zaraz sprawdzę resztę i raczej simering też dobry bo nówka a jak by był nieszczelny to by smarkał olejem a tam jest raczej wszystko czyste sprawdziłem wszystko świeca jest dobra a jak by głowica nie była szczelna to by smarkało ale dokręciłem wszystko i dalej to samo odpali na popych i ma wysokie obroty jak nie wiem. a jak by był simering z drugiej strony walnięty to jakie by były objawy .? jeszcze dodam że jak odpalę i ma wysokie obroty i daje mu jeszcze gazu na luzie to dławi ją i gaśnie
  8. Witam. znów mam problem z tym mińskiem.. a więc po wszelkich prubach zrobiłem go i odpaliłem. zrobiłem nim już ponad 200km i wszystko chodziło dobrze później jak go odpalałem to na wolnych obrotach chodził i przygasał od czasu do czasu a teraz na kopa nie chce odpalić, muszę go pchać dosć spory kawałek żeby coś załapał a jak już załapie to chodzi ciagle na pełnych obrotach chodź pod manetką jest jeszcze cały gaz. czyściłem gaźnik bawiłem się iglica zdejmowałem mu filtr i nic nie pomaga jak odpali to nawet nie schodzi z dużych obrotów a z kopa nie odpali chodź by nie wiem co. proszę o pomoc. A i jeszcze na moje oko to ma chyba za mała iskrę ale nie wiem czy to może być wina tego, gaźnik jest nówka.
  9. No dobra tylko że ten olej mam zalany w 8 innych motorach i nie mam takiego problemu :). ale chyba znalazłem przyczynę zaraz się za to wezme jak zrobie to zdam relacje. pozdrawiam dałem jedną wiecej tarczę i wszystko jest ok.. problem rozwiązany pozdrawiam i dziękuje :)
  10. Witam dziś zmieniłem w mińsku tarcze i przekładki z mz i sprzęgło dalej się ślizga.. już nie tak mocno ale dalej się ślizga. wiecie może czego to może być wina ?? proszę o pomoc i pozdrawiam. olej jest nówka marki LUX Witam zrobiłem nim wczoraj 75km i dalej .... . Nie pojedzie więcej niż 55 czy go się piłuje czy się jedzie normalnie 55 i nic więcej, jak dam mu troszkę wiecej gazu to odrazu słychać jak sprzęgło nie puszcza dalej, sam nie wiem co mu może być. proszę o pomoc
  11. tam jest 5 sprężynek z takim haczykiem i tym haczykiem łapiesz za dekielek zamykający to wszystko mam jeszcze jedno pytanie. czy wie ktoś może gdzie mogę tanio kupić stacyjkę do mińska lub z czegoś podobnego żeby pasowała ?
  12. moim zdaniem to dużo różni się od sprzęgła w wsk jest większe i troszkę inne
  13. Nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły. popuszczałem mu troszkę sprzęgło i podciagałem ale jest ciągle to samo zamówiłem przed chwilką komplet tarcz i przekładek do MZ. nie wiece może czy trzeba coś przerabiać czy wchodzą normalnie?? i ile dać tarcz, 4 tak jak oryginalnie czy dać jedną więcej ?
  14. Witam. mam problem ze sprzęgłem w mińsku 125. przy ruszaniu jest wszystko ok ale jak nim jadę i dam mu momentalnie gazu to mińsk stoi w miejscu a silnik wyje i sprzęgło się ślizga. mam nowe tarcze i kosz sprzęgłowy. czytałem na internecie żeby kupić przekładki od mz 150 ale może wy mi coś doradzicie. zrobiłem już kilka kilometrów na tym sprzęgle i narazie nie widzę rezultatów. olej lux 10 nówka. pozdrawiam i proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...