Skocz do zawartości

Regulacja gaźnika Mikuni BST 33 Dr 350


Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie. Chciałbym wrócić do tematu tego tematu gdyż wciąż mam problem z gaźnikiem. Myślałem, że już wszystko wyregulowałem, ale wciąż coś jest nie tak. Wcześniej po regulacji gdy Suzi odpaliłem i się odpowiednio nagrzał sam gasł i nie mogłem odpalić. Wymieniłem świecę, filtr powietrza i jeszcze go trochę podregulowałem. Teraz wszystko ładnie chodzi równo trzyma obroty i w ogóle, ale jak już go zgasze to nie ma bata bym go odpalił. Po jakiś 30-40 min jak ostygnie odpali. Śrubę mam ustawioną na 1,25 obrotu. Co może być wciąż nie tak?

 

masz za małe luzy zaworowe i przestań grzebać w gaźniku jeżeli odpala na zimnym silniku.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki dokładnie to jest model?

Bo taki jak Ty piszesz ma gaźnik:

Gaźnik: MIKUNI

Typ gaźnika: TM33SS

 

a Ty masz BST33 czyli od wersji S lub SH.

 

Ustawienie dla wersji S:

Marka: SUZUKI

Model: DR 350 S

Data prod.: 1994

Luz zaworowy - ssanie: 0,05-0,10 [mm]

Luz zaworowy - wydech: 0,10-0,15 [mm]

Gaźnik: MIKUNI

Typ gaźnika: BST33

Liczba wolnych obrotów: 1400-1600 [obr./min]

Dysza główna: 135 (130)

Śruba mieszanki podstawowej: 2 [obr.]

Poziom pływaka: 14,6 [mm]

www.zaplon.fora.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...