superbike_2005 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Oto mój projekt :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spidergarage Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Trochę krótki opis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 (edytowane) Opisu żadnego nie widzę.... Ale oczyma wyobraźni widzę co z tego powstanie. Ciekawy projekt. Tylne koło CB500, przednie od chińczyka może, obudowa filtra Sporciak i wiadro z Castoramy na drugim planie. Edytowane 24 Lutego 2012 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superbike_2005 Opublikowano 24 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Koło od CBR 900 RR 190/17 :) cóż a opis.... zabawa z motocyklami zaczęła się naście lat temu, od tego czasu przewinęło się przez moje ręce trochę gratów poczynając od junaka, przez CB x2 , CBR 1000 x 2, ZX 6, aż pewnego sierpniowego dnia znalazłem do sprzedania dziwny okaz był to savage z silnikiem od marudera i kierownicą do nieba :biggrin: i wolnymi wydechami, pojechałem i kupiłem, nie ukrywam że z bezpośrednim zamiarem budowy czegoś od podstaw, cały wrzesień to szukanie pomysłów, wstępne projekty i kalkulacje, hardtail czy softail i takie tam, początkiem października zaczęło się.... najpierw trzeba było zbudować ramę do budowy motocykla, mierzenie, mocowania, wymiarowanie, następnie dokompletowanie narzędzi w postaci giętarki do rur i zakup samych rur, później koła, nie ukrywam że ze względów finasowych padło na odlew o CBR do tyłu no i 18 calowe do przodu, nie bardzo wiem nawet od czego, przednie zawieszenie musiało być nieco dłuższe więc padło na KLR, no i oczywiście laserowe wycinanie szerokich półek, których na zdjęciu jeszcze nie ma, pierwsze 3 metry rury precyzyjnej bezszwowej poszły na naukę i wyczucie giętarki. i tak budowa samej ramy motocykla zajęła mi 4 dni od rana do wieczora :biggrin: później mocowanie silnika, wzmocnienia główki ramy i tylnego wahacza, stoi na kołach :biggrin: a więc błotniki, których pociąłem niezliczoną ilość aby w końcu uzyskać zbliżony do oczekiwanego efekt, no i zbiornik najpierw szablony z kartonu, później spawanie, po takiej przebudowie kierownica "do nieba" była zbyt do nieba więc za pomocą giętarki i migomatu powstała nowa, boczki również własny projekt, puszka prądów i tłumiki, niebawem tj 26.02 motobazar więc zakup oświetlenia i może paru pierdół... niebawem będą nowe zdjęcia, blacha pod siedzenie już prawie gotowa, sezon tuż tuż więc trzeba się sprężać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 (edytowane) Upewnij się że przednie koło nie jest od chińczyka bo jazda z takim czymś grozi śmiercią lub kalectwem. Poważnie. Zazdroszczę Ci sprzętu garażowego. Ja dopiero kompletuję, najgorzej będzie ze spawarką bo trzeba sporo siana wyłożyć. Potrzebuję TIG jako najbardziej uniwersalną metodę. Elektrodówkę mam i jako tako działa ale na niewiele się zda, chociaż rury potrafię tym poprawnie spawać. Narazie zbieram klamoty do budowy stołu do ram, elektroda wystarczy żeby to poskładać w całość. Dawcę na pierwsze moto też mam, GS500E. Narazie będzie zarejestrowana i jeżdżona w standardzie, a jak sprzęt nazbieram to ją pochlastam na atomy i posklejam co innego z tych części. Edytowane 24 Lutego 2012 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superbike_2005 Opublikowano 24 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 No właśnie z przednim kołem jest o tyle problem że poza rozmiarami, nie ma innych parametrów ani marki chińczyk to chyba nie jest bo łożyska spore ( 17 mm średnicy na oś) więc raczej coś od większej pojemności, a co do kompletowania narzędzi to rzeczywiście spory wydatek, i TIG też mi się marzy ale narazie lecę migomatem :) a stół do budowy ram to super sprawa, widziałem taki własnej roboty który zrobił sobie mój kolega, podstawowym materiałem są kształtowniki prostokąnte, rewelacja. GS 500 całkiem fajny ma piecyk więc nie będziesz miał żadnych problemów a i osiągi nienajgorsze, a żeby było ciekawiej, to w przygotowaniu jest projekt bobera na XJ 600, dawca już jest :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber125 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 no faktycznie, chińczyki mają od 12 do 15mm. Jeszcze nawet nie skończyłeś jednego projektu i zaczynasz drugi. Ja bym tak nie mógł, wolałbym się skupić na jednym, ale faktycznie takiego sprzętu to pozazdrościć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superbike_2005 Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Nie, nie dopóki ten nie zostanie skończony następny nie będzie zaczynany :) jak napisałem to jest w przygotowaniu :biggrin: czyli rysunki, projekty itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogurt Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 O, moja poprzednia maszyna :D Kupiłeś we Wrocku? W stanie jeżdżącym był jeszcze? :>BTW, kierownica nie była za wysoka, tylko w sam raz :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superbike_2005 Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Siema, tak we Wrocku :-) jeszcze kilka kilo nią nawinąłem:-) do poprzedniej ramy nie była za wysoka, ale do tej już trochę tak:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superbike_2005 Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 [Yogurt mam pytanieO, moja poprzednia maszyna :D Kupiłeś we Wrocku? W stanie jeżdżącym był jeszcze? :>BTW, kierownica nie była za wysoka, tylko w sam raz :Pyogurt mam pytanie, tą instalację elektryczną sam robiłeś? pytam bo w weekend mam zamiar ponownie odpalić kozę:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superbike_2005 Opublikowano 21 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Trochę późno ale oto kilka fotek z budowy mojej rzeźby, co prawda moto już zmieniło właściciela ale kilka kilo nawinęło i powiem Wam hard tail rulez :) obecnie trwają prace końcowe nad XJ 600 bobber oraz przygotowania do nowego projektu na bazie GPZ 1100. a oto efekt końcowy a oto zarys bobbera na XJ 600 ( koło tylne oczywiście tylko do przymiarki, aktualnie szprycha 17 /4,25 cala malowana na czarno proszkiem + nowe szprychy, podobnie będzie z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ACS Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Fajnie wygląda,mało chromu tak jak lubię, wyjebałbym tylko te sakwy i rolkę z przodu,i szkoda że rama jest w kolorze reszty,+ za brak przedniego błotnika. Jak będziesz potrzebował inspiracji. http://www.chopcult.com/default.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduro1 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 jak dla mnie to jest zbyt duzy przeswit w okolo silnikapozdr.E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.