RafRaf Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Znam kilka 530 z 2008 i każdy pali z guzika od razu. Czy ciepły czy przestudzony nie ma to znaczenia. Gdzie leży problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Znam kilka 530 z 2008 i każdy pali z guzika od razu. Czy ciepły czy przestudzony nie ma to znaczenia. Gdzie leży problem?Bo to nie jest przypadłość wszystkich 530-tek. Jedne egzemplarze nie przysparzają żadnych problemów a inne np. od nowości biorą olej, nie chcą palić lub padają hydrauliczne napinacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 W dokumencie odbioru motocykla jest napisane coś na zasadzie "zakres prac polepszających palenie" natomiast w tabeli wymienionych części jest tylko wzmianka o aku i tym przewodzie. Tak więc ta dodatkowa czynność polepszająca palenie polega na regulacji jakiegoś podzespołu lub ich grupy i z tego co wiem jest to stały zakres prac w każdym z EXC-Rów i do tego skuteczny. Po prostu osoby które znam i posiadające te modele po ingerencji tego serwisu nie narzekają na palenie, jedynie w bardzo niskich temperaturach czasami pojawia się problem, ale jak mniemam jest to spowodowane dużą gęstością oleju w niskich temperaturach. Ja sobie nie współczuję z powodu usług tego serwisu, wole nie wiedzieć co zostało zrobione a za to mieć naprawioną daną usterkę. jeśli wiecie gdzie leży problem to napiszcie, a jeśli nie to po co nabijać posty Wybacz kolego ale jestem na forum od 2006 roku i jakbyś nie zauważył nie mam 5000 postów a co za tym idzie mam gdzieś tzw. nabijanie przebiegu, dla mnie to nie jest wyznacznik czegokolwiek na tym forum. Co prawda nie odwiedzałem forum już jakiś czas ale widzę, że tu się nic nie zmienia. Ciągle to samo czyli wytykanie sobie, że ktoś specjalnie nabija przebieg lub żeby czytać posty bo już było :blink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 (edytowane) Niestety całej procedury nie znam wiem natomiast, że jest sposób na tą bolączkę. Z tego co sam mogłem się dopatrzyć to zmiana aku na 7A i podpięcie kabla z masy bezpośrednio pod rozruchajke, ale poprawia to kręcenie silnikiem i oprócz tego coś jeszcze jest poprawiane ale nikt tego nie chce zdaradzić z serwisu któren to robi (nie masię w sumie co dziwić w końcu to złota wiedza) ja wymienilem oryginalny akumulator YTX5L-BS na taki:http://moto.allegro....2169698764.htmlale szczerze mowiac to szalu nie ma, jak wolno krecil, tak wolno kreci i na tym aku, albo wcale. W sumie ten oryginalny aku byl dobry, a problem z ciezkim kreceniem rozrusznika jest gdzies indziej, skoro na nowym aku tez roznicy nie ma.Az sie zaczalem zastanawiac czy moze nie przejrzec przewodow ktore ide do rozrusznika, moze troche zasniedzialy, a moze faktycznie sa malej srednicy i po pewnym czasie maly prad juz przez nie plynie. No nie wiem...Jutro zajrze do swojego motocykla i zobacze jak wygladaja przewody.Ryjek a skad dokad zalozyli Ci ten dodatkowy przewod ? To jest dodatkowy przewod, czy moze ten ktory byl wymienili na grubszy, wiekszej srednicy ? Bo to nie jest przypadłość wszystkich 530-tek. Jedne egzemplarze nie przysparzają żadnych problemów a inne np. od nowości biorą olej, nie chcą palić lub padają hydrauliczne napinacze. Major, niestety masz racje. Co moto to inna dolegliwosc i inne lekarstwa :laugh: Edytowane 26 Lutego 2012 przez Kris_big Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 W dokumencie odbioru motocykla jest napisane coś na zasadzie "zakres prac polepszających palenie" natomiast w tabeli wymienionych części jest tylko wzmianka o aku i tym przewodzie. Tak więc ta dodatkowa czynność polepszająca palenie polega na regulacji jakiegoś podzespołu lub ich grupy i z tego co wiem jest to stały zakres prac w każdym z EXC-Rów i do tego skuteczny. Po prostu osoby które znam i posiadające te modele po ingerencji tego serwisu nie narzekają na palenie, jedynie w bardzo niskich temperaturach czasami pojawia się problem, ale jak mniemam jest to spowodowane dużą gęstością oleju w niskich temperaturach. Ja sobie nie współczuję z powodu usług tego serwisu, wole nie wiedzieć co zostało zrobione a za to mieć naprawioną daną usterkę. Wybacz kolego ale jestem na forum od 2006 roku i jakbyś nie zauważył nie mam 5000 postów a co za tym idzie mam gdzieś tzw. nabijanie przebiegu, dla mnie to nie jest wyznacznik czegokolwiek na tym forum. Co prawda nie odwiedzałem forum już jakiś czas ale widzę, że tu się nic nie zmienia. Ciągle to samo czyli wytykanie sobie, że ktoś specjalnie nabija przebieg lub żeby czytać posty bo już było :blink:Powiem tak, wymiana akumulatora kompletnie nic nie daje(chyba że stary był zepsuty), kabel o którym mówisz też nic nie daje.A stwierdzenie "prace poprawiające palenie" bez podania konkretów dla mnie są równoznaczne ze stwierdzeniem "nie wiemy o co chodzi, palimy głupa". Dla twojej wiedzy dobrze ustawiona 530 pali nawet na -30 C mrozie. Nie wiesz o co chodzi, coś gdzieś usłyszałeś a puszysz się na forum, ogarnij się człowieku. A tak na przyszłość to czasami lepiej się zapytać co ci serwis wymienia w motocyklu... :blink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Ryjek a skad dokad zalozyli Ci ten dodatkowy przewod ? To jest dodatkowy przewod, czy moze ten ktory byl wymienili na grubszy, wiekszej srednicy ? Przewód pociągnięty jest prosto z aku pod śruby mocujące rozrusznika, tak żeby rozruchajka nie miała żadnych strat po drodze. Mocniejsze aku jeżeli nie przyśpieszy znacząco szybkości kręcenia to na pewno jest go ciężej rozładować. Dla majora informacji przy niskich temperaturach na zimnym silniku każdy pojazd ciężej pali i jest to spowodowane duża gęstością oleju. Po rozgrzaniu problem znika. Jak też napisałem wiem co zostało w motocyklu wymienione, natomiast prace regulacyjne nie polegające na wymianie podzespołów, szczególnie takie które są "złotą wiedzą" i zostały przez dany serwis zdobyte po przez praktykę własną, doświadczenie mechaników nie muszą być przez serwis ujawniane z czysto ekonomicznych powodów. Jeżeli tego nie rozumiesz to bardzo mi przykro. Każdy zawód ma swoje tajemnice. Jeżeli chcesz to mogę dać ci namiary na serwis, skontaktuj się z tymi ludźmi i z nimi możesz wejść w pogaduszki o "paleniu głupa". Myślę tez, że dalsza rozmowa na ten temat z tobą nie ma najmniejszego sensu i nie wnosi nic do tematu, więc jeżeli chcesz z kimś wejść w konflikt słowny to znajdź sobie kogoś na swoim poziomie ponieważ ja nie jestem zainteresowany. Nie chcę nikogo do niczego przekonywać, nie jest to w moim interesie, wiem jedno znajomi nie mają problemów z paleniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Przewód pociągnięty jest prosto z aku pod śruby mocujące rozrusznika, tak żeby rozruchajka nie miała żadnych strat po drodze. Mocniejsze aku jeżeli nie przyśpieszy znacząco szybkości kręcenia to na pewno jest go ciężej rozładować. Dla majora informacji przy niskich temperaturach na zimnym silniku każdy pojazd ciężej pali i jest to spowodowane duża gęstością oleju. Po rozgrzaniu problem znika. Jak też napisałem wiem co zostało w motocyklu wymienione, natomiast prace regulacyjne nie polegające na wymianie podzespołów, szczególnie takie które są "złotą wiedzą" i zostały przez dany serwis zdobyte po przez praktykę własną, doświadczenie mechaników nie muszą być przez serwis ujawniane z czysto ekonomicznych powodów. Jeżeli tego nie rozumiesz to bardzo mi przykro. Każdy zawód ma swoje tajemnice. Jeżeli chcesz to mogę dać ci namiary na serwis, skontaktuj się z tymi ludźmi i z nimi możesz wejść w pogaduszki o "paleniu głupa". Myślę tez, że dalsza rozmowa na ten temat z tobą nie ma najmniejszego sensu i nie wnosi nic do tematu, więc jeżeli chcesz z kimś wejść w konflikt słowny to znajdź sobie kogoś na swoim poziomie ponieważ ja nie jestem zainteresowany. Nie chcę nikogo do niczego przekonywać, nie jest to w moim interesie, wiem jedno znajomi nie mają problemów z paleniem.Motasz się chłopie, ale żyj sobie w tej błogiej niewiedzy. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creawe Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 winę miał akumulator , napięcie było , ładowanie też było ok , tylko aku nie przyjmowało prądu , obeszło się także bez regulacji gaźnika , teraz moto pali na guziczek bez żadnych problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.