zielorz Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Dokładnie tak jestem umówiony. Sprawdzam jeszcze dzisiaj raz luzy, porównuje z ostatnio zmierzonymi i za 2 kkm wraca na przegląd :) 3 cylinder jest najgorszy, ale jednak trochę podskakuje. Generalnie, rzecz biorąc nie wiadomo ile faktycznie ten motocykl ma przebiegu i jak o niego dbano. Pojeździ i zobaczymy co i jak :) Pozdrawiam i dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Sprawdź jeszcze szczelność dolotu. To, że nie dłubałeś przy króćcach nie oznacza jeszcze, że są szczelne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 (edytowane) moj blad - chodzilo mi o 3 cylinder - ten ktory ma 9,5 - jezeli pomiar byl wykonany prawidlowo i sprawnym, cechowanym miernikiem to jest to niepokojaco malo. jaki jest obecny licznikowy przebieg? jest jakas dokumentacja serwisowania motocykla? Edytowane 17 Lutego 2012 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Miernik Jonesway roczny, sporadycznie używany, przejściówki dorabiane. Licznikowo 61 kkm, zaznaczam licznikowo. Dokumentacji brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.