czarny28 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Witam,Mam taki problem kupiłem nadwymiarowy tłok wossner do Hondy xr 400 by zrobic szlif.Zastanawia mnie jeden szczegół w tym tłoku, otóż w porównaniu z orginalnym brakuje mu rowków do smarowania sworznia. Sworzen kręci się swobonie w tłoku jednak zastananawiam się jak dostanie się tam olej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 hmm,z tego co widzę na zdjęciach,mój również nadwymiarowy tłok Wossnera do XR posiadał 4 otwory z przodu i 4 z tyłu pod pierścieniem olejowym(częściowo w rowku pierścienia),tak czy owak z tego co pamiętam z rysunku układu smarowania Hondy XR 400,olej na sworzeń i okolice jest natryskiwany z jakiegoś kanału w karterach za pomocą dyszy(jeszcze to sprawdzę),poza tym działa tutaj również sam fakt oleju rozbryzgiwanego przez wał z skrzyni korbowej...jako ciekawostka to powiem że oryginalna korba nie posiada żadnych otworów które ułatwiały by smarowanie sworznia w główce korby,ale za to już korba Hot Rods posiada dwa otwory przez które olej może się tam dostać i poprawić smarowanie w tym miejscu. Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Otwory pod pierscieniem olejowym sluza do odprowadzania oleju ze scianek cylindra - smarowanie sworznia odbywa sie zwykle przez otwory w glowce korbowodu i w nadlewach na mocowanie sworznia.Zadzwon do sprzedawcy wossnera i dowiedz sie dlaczego tych otworow tam nie ma.Albo zajrzyj na strone producenta, moze tam jest jakies wytlumaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny28 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Otwory pod pierscieniem olejowym sluza do odprowadzania oleju ze scianek cylindra - smarowanie sworznia odbywa sie zwykle przez otwory w glowce korbowodu i w nadlewach na mocowanie sworznia.Zadzwon do sprzedawcy wossnera i dowiedz sie dlaczego tych otworow tam nie ma.Albo zajrzyj na strone producenta, moze tam jest jakies wytlumaczenie. Witam ponownie,Już wszystko się wyjaśniło są rowki(dwa w górnej części otworu) ale są na tyle płytkie ze ich nie zauważyłem. Dopiero gdy przejechałem w środku palcem to je poczułem.Kamien z serca!Dzięki za pomoc Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi